Sunday 25 August 2013

L6puks j6udsin aastaperesse

Tere, tere. Ma pole päris ammu siia blogisse sattunud.

Neljapäeval pärast kooli läksin Mascha juurde ja tegime Ritaga muffineid. Meil oli siis aiapidu koos k6ikide peredega. See oli väga l6bus, meil oli vanematele üks näidend ette valmistatud ja see oli nii naljakas :D Samas oli ikka jube kurb ka, need kolm nädalat läksid nii ruttu ja need inimesed said niinii kalliks mulle. Blankaga arutasime, et terve aasta läheb nii kiiresti...

Reedel oli meil ikka veidi teistmoodi koolipäev, tegime 6psidele üllatuse ja nad tegid meile :D Pärast kooli läksime k6ik koos jäätisekohvikusse ja pärast seda jätsime hüvasti. 6htul käisime perega restoranis söömas. See oli reaalselt parim asi mida olen kunagi söönud. Tortelliini l6he ja krevettidega :D Pärast restot läksime koju ja ma hakkasin pakkima. Ma saan lennufirmalt uue kohvri, aga see j6uab alles esmaspäeval Göttingeni, niiet pere andis mulle oma kohvri, mis polnudki kohver, vaid hoopis ratastega kott. Ja see oli umbes 3x väiksem kui mu kohver. Aga saime hakkama. Hommik oli väga armas. S6ime koos hommikust ja pere tegi mulle nii armsa kingituse. Mul oli ka neile väike üllatus :)

Siis jätsime pereisaga hüvasti ja mina koos ema ja 6dedega läksin rongijaama. L6puks tuli minu rong ja ronisin sinna peale :D No ma siis seisin seal, sest istumiskohta ei jätkunud mulle. Rong oli ilus, aga aknad olid sellised, et seest välja näeb, aga väljast sisse ei näe. Nägin, et Rita ja tema pere on ka jaama j6udnud ja nad k6ik üritasid rongi akendest sisse vaadata ja mind näha. See oli ülimalt naljakas, sest Lotta pani oma näo vastu akent täpselt seal kus mingi kuri onkel istus :D Kui rong s6itma hakkas, siis nad k6ik lehvitasid mulle. Ja mina lehvitasin vastu. Misssest, et nad mind ei näinud :)

Poole tunni pärast j6udsin Hannoveri. Pidin siis seal rongi vahetama. Kuidagi sain tehtud ja sain 6igele rongile :) Sealne töötaja rääkis ainult saksakeelt, niiet ma ikka veidi muretsesin, et kas rong 6iges kohas peatub. Aga tunnike s6itu ja peatus küll. S6itsime 200km/h ja absoluutselt ei mürisenud ega loksunud. Istmed olid ka väga mugavad ja k6igil oli oma laud ja üldse palju ruumi.

Kohe kui rongist välja astusin, nägin oma peret. Nad on niiiii armsad ja kohe jooksid mind kallistama. Kiitsid mu saksakeelt ja üldse nad on nii l6busad ja toredad. Vennad koguaeg kiusavad 6de :D ja k6ik teevad nalja koguaeg, super fun :)

Tulime siis koju ja pakkisin asjad lahti ja kell 17 läksime 6ega ta s6bra sünnipäevale. Seal oli päris palju rahvast ja väga l6bus oli.

Täna ärkasin kell 11 ja läksime perega Lüdinghausenisse. Nad näitasid mulle kooli ja linna ja see on lihtsalt nii ilus. Kool on meeletult ilus. Ja seal on ~1000 6pilast. Muidu pidi ka üsna lebo olema ja nad ütlesid, et kui mulle m6ni tund ei meeldi, siis saan lihtsalt ära muuta :D Ja koolist vabaks pidi ka kergelt saama, niiet ma saan perega Poola minna jeee :)

Siis veel, see linn, kus elan. Ascheberg, on Haapsalu suurune, ja siin on natuke rohkem inimesi, kui Haapsis. Ja see koht on lihtsalt nii ilus. Homme ilmselt lähen teen pilte. Naabritüdruk on mu 6e s6branna ja teine s6branna Sally elab ka lähedal. Nad ütlevad, et me Sallyga oleme väga sarnsed ja mul on nii hea meel, sest me hakkame koos koolis käima :) Kool hakkab 4.september, niiet mul on nüüd vaba nädalake. Ja mu 6de läheb homme nädalaks Hollandisse, koos nende samade s6brannadega, niiet mul saab tore nädalake olema :D

Ilm on jube soojaks läinud jälle, aga väga lampi hakkab padukat sadama...Isa tuli just kalalt ja t6i VÄGA suure kala. Ma pole kuinagi nii suurt kala näinud, ainult kala muuseumis :D Täna linnas nägin ka samasuuri kalu. Ja nad lihtsalt elavad kooli k6rval j6es, pöörane :D Ja siin on veel palju lindusid, kes on kirjud ja muidu ilusad. Ja metsas on Väga suured puravikud, mu venna peast suuremad :D

Igastahes jah, ma nüüd skypesin ja tegin blogi ja lisan veel pildid ka ning siis lähen aitan 6del kohvrit pakkida, tsaukii <3

2.august

aiapidu ja minu Blanka :)

mu lemmik 6ps Katy :)

ja minu kallid klassikaaslased :D

koolis :D

ja nii me 6pime :D

jah ja ma tegin süüa

6psid mu dialoogi ette lugemas :D

YFM - youth for me :)

Saksamaa k6ige ilusam rongijaam 2013

mina, monsa ja kellegi käsi :D

seal j6es olidki need jube suured kalad

ja teine kala, mille isa just püüdis :D

Unknown said...

halooo, Margit:)) sain palju naerada sinu blogi lugedes)) ja lehvitasime sulle teadmata kas sa naed või ei:D näen et sul kõik hästi läheb) das ist gut:)) I miss you:)
Rita:)

Margit said...

Tsaukii, jaa, see lehvitamine oli fun, ma olin t2pselt teie ees :D Kirjuta mulle fb, kuidas sul endal l2heb. I miss you too :))