Wednesday 28 August 2013

neljas kolmap2ev

Tsaukii, t2na juba kolmap2ev, r22gin siis, mis vahepeal huvitavat teinud olen :)

Eile hommikul 6ppisin keelt ja l6unal l2ksime emaga linnavalitsusse, et mind sissekirjutada siia :D

Igastahes, istusin oma toas, 6ppisin ja mingil hetkel hakkas aknast suitsu sisse tulema. Vaatasin siis v2lja ja n2gin helikopterit ja tulet6rjeautosid. Meie t2naval yhel majal olid p66sad p6lema l2inud. Tegelt see pole naljakas, aga need p66sad n2evad ikka p2ris koomilised v2lja. V6ib-olla saan millalgi pildi ka.

P2rast seda s6in l6unat ja siis tulid vennad koju. Pati n2itas mulle oma k6lli, mis on lihtsalt nii hea, loomulikult ta pidi seda kohe mulle demonstreerima ja no wooow mis h22lt see teeb :D Ei j6ua 2ra oodata, millal meil pidu toimub :D siis n2itas veel mulle oma rollereid ja autot ja nikerdas seal midagi. Ja siis l2ksime kuskile teise linna, et k6llile mingeid asju osta. S6itsime l2bi veel yhest linnast, mis oli v2ga ilus ja vennad yritasid mulle pidevalt uusi s6nu 6petada :D Poole teepeal sai Pati aru, et ta unustas raha koju. Niisiis l2ksime ta s6bra juurde raha laenama. Istusime seal veel mingi aja ning siis l6puks l2ksime sinna poodi.

Kui koju j6udsime, siis ootasime ema 2ra ja l2ksime ujuma. See oli siis freibad (bassein 6ues) ja see oli v2ga nice. Ujusime p2ris kaua. P2rast tulime koju ja siis vaatasin vanematega filmi. Siin saksamaal on 2 v2ga populaarset noort n2itlejat, kes teevad v2ga h2id ja naljakaid filme. Nagu meil on M2rt Avandi ja Ott Sepp :) Nyydseks olen juba kahte nende filmi n2inud. Ja no ikka v2ga v2ga hea huumor. Terve perega naersime sydamest. Esimest filmi vaatasin oma keelelaagri perega ja siis olid inglisekeelsed subtiitrid. Aga eile vaatasime ilma subtiitriteta ja ikka sain aru nii palju :)

T2na hommikul olen niisama lebotanud ja pesin pesu ja koristasin jne. Ja varsti l2heme Mynsterisse mu vennale ylikonda ostma :D

j2lle jooksen ymber p6llu :D

natuke Aschebergi

helikopter minu toa aknast:D

ja k6ik oli tossu t2is 

Sellel arvutil ei ole t2pit2hti, niiet vabandused selle eest, loodan, et k6ik on siiski arusaadav :) Tsaukitsau.

No comments: