Sunday 4 August 2013

kolmas

Hmm, üleelmisel postitusel oli 46 vaatamist ja ma arvasin, et seda on palju. Eilsel postitusel on aga 167 vaatamist, niiet rekordarv :D Igastahes, edaspidi, kes huvi tunnevad, jälgige ise mu blogi. Sest enam ma k6iki uusi postitusi Fb ei jaga :)

Aga kolmas päev siis, täna ärkasin kell 11 paiku. Pere oli aias, läksin ka sinna ja s6in hommikust. Loomulikult sai. Siis otsustasime pereisa ja Birtega kuhuglie mäe juurde s6ita. S6itsime läbi mitmete külade, mis on suuremad kui Haapsalu. Mingil hetkel ütles pereisa, et oleme täpselt Saksamaa keskel. Samuti olime ka kohas, kus oli silt, et siin lammutati Berliini müür, sellel kuupäeval ja sellel kellaajal. Autoga s6itsime päris kiiresti. Mina istusin ees ja tuul puhus aknast sisse ja see loodus ja need mäed ja majad ja p6llud. See on lihtsalt imeline. Sellel hetkel m6tlesin, et ma jääkski siia :D Emme, ma olen kindel, et sulle meeldiks siin väga. Tegin pilte ka, kuid kahjuks ei paista pildilt pooltki nii ilus :/

Igastahes, kui j6udsime sinna mäkke, 500m k6rgusele, siis seal olid mingid vanamehed, kes olid väga lahedad ja pereisa plaanis koos nendega mingi asjaga mäest alla lennata. L6puks nad k6ik seda ka tegid ja me Birtega jalutasime mäest alla, tee äärde. Isa tuli autoga sinna ja me s6itsime tagasi Göttingeni. Kodus tegime kiired v6ileivad ja siis liikusime kuskile vaba6hu basseini juurde. Seal tuli osta pilet ning siis v6isid seal terve päeva olla. Ema, Johanna ja ta s6ber olid juba seal. Me päevitasime ja s6ime ja hiljem käisime ka ujumas. Mingiaeg liikusime koju ja s6ime 6htust. Pärast seda vaatasime Birte ja Johannaga mingit multikat v6i filmi ja see oli isegi lahe :D Nüüd tulin oma tuppa blogi kirjutama ja varsti lähen magama. Sest homme on esimene päev keeltekoolis ja äratus kell 7. Tsaukitsau :)



papa :D

see vaba6hubassein, Johanna esiplaanil :)

No comments: