Saturday 10 August 2013

Nädal aega :)

Tsauki. Mis ma täna tegin. V6ib-olla ei ole enam huvitav lugeda neid postitusi, aga mul oli täna huvitav päev. K6igepealt läksin üksi bussiga kooli. Siis koolis sain oma testi kätte. Ma olin saanud 65%, mis v6iks tegelt rohkem olla, aga pere ütles, et väga hea.

Pärast kooli tulin jälle bussiga koju. S6in nuudleid ja baklazaani (?) see oli hea :) Siis kirjutasin paar kirja ja tegin toa korda. Ning siis läksime Paulinega linna. Me läksime ratastega, mis on umbes 7km. Linnas kohtusime Pauline s6brannadega. Kokku oli meid 6. Istusime tunnikese baaris ja siis läksime parki. Need s6brannad on väga toredad ja nad on mu esimesed kohalikest s6brad siin (peale perede).

Koju tulime ka ratastega. J6udsime kell 23. Teepeal nägime 1 kiirabi, 3 suurt tulet6rjeautot ja 1 helikopterit. Väga 6udne oli :s Väljas oli pime ka, tulime maisip6llu äärest. Kui tagasi koju s6itsime, siis lobisesime inglise keeles, aga terve ülejäänud aja linnas rääkis pauline saksa keeles ja mina üritasin aru saada. Ta ütles et ma olen tubli :)

Meil on nädalavahetuseks palju plaane ja mul ei ole enam k6ik meeles. Aga ma kirjutan blogisse, mis ma teen :)

Tsauki :)
minu bussipeatus hommikul

ja s6brad :)

No comments: