Monday 26 August 2013

kolmas päev aschebergis

Tsauki tsau, täna ärkasin kell 10 ja olin üksi kodus. Sõin müslit ja õuna ja lebotasin diivanil. Varsti tuli noorem venna Tomi koju. Siis õppisin veits saksat. Lugesin siis lasteraamatut, mis õde andis. Tegin jooned nende sõnade alla, mida ei tea. Ja pärast otsisin googlest. Almost all the sentence was underlined :D

Siis tuli ema koju lõunale, aga läksime hoopis linna ja käisime mööda poode :D

Ema läks tööle tagasi ja kala sai valmis. Nüüdseks on see jubesuur kala juba otsas :D

Igastahes siis õppisin saksat ja siis tuli vanem venna Pati koju. Ma läksin jooksma ja nägin metsas Tomi ja ta sõpra. 2Min hiljem nägin isa, kes autoga mööda sõitis :D

Pärast tegin lihaseid ja kodus hiljem lahendasin töövihikut. Siis läksin ütlesin et ich habe ein bisschen hunger. Ja oiii kus hakati süüa tegema :D papa ütles et improviseerib ja teeb taimetoitu mulle. See oli nii hea. Ja mu vennad läksid ekstra poodi sojakastet tooma. Kuigi nad ise ei söögi seda mis isa valmistas :D

Sõime ema ja isaga ja rääkisin nii palju saksat. Lõpuks sain mingist keerulisest asjast aru ja vanemad olid nii rõõmsad. Mul oli nii nii hea meel lihtsalt :)

Siis läksime emaga jälle linnapeale. Väljas oli juba pime, aga nii soe. Rääkisime jälle saksat ja no ma reaalselt saan aru asjadest:D Nii armas tunne :)

Aa ja kui üleeile seal peol olime, siis õe sõbrad arvasid et mu nimi on keeruline. Niiet mõtlesime mulle uue nime ja selleks on Maggie. Kõik reaalselt kasutavad seda nüüd ja ma pole üldse harjunud :p huumor :D

No comments: