Tuesday 6 August 2013

viies päev

Täna ärkasin samuti kell 7. Käisin kiiredlt duzzi (pole 6iget tähte) all. Ja sättisin ennast valmis. S6in hommikuks ühe viilu saia ja ema viis mind kooli.

Olin esimene, l6puks j6udsid teised ka ja v6tsime ette teekonna klassiruumi. Kui sinna j6udsime, siis algaski tund. 2h tegime saksa keelt ja siis tuli teine 6ps ja tegime muid ülesandeid (see ELO moodi värk). Seal pidime tegema oma family three ja rääkima oma perest. Rääkisime veel tüüpilistest saksa peredest jne.

Siis läksime l6unale, v6tsin seekord pannkoogi. Pole just väga minulik valik, aga vähemalt pole sai :D Pärast sööki läksime tagasi kooli ja hakkasime jälle saksa keelt 6ppima. Meile on ettenähtud iga päev 4h germanyit. Hommikuti on väga hea 6ppida, aga päeval on klassis juba palav ja m6te ka enam nii hästi ei tööta.

Kui tunnid läbi said, siis chillisime 6psi ja Ritaga pool tundi. Siis tulid teised ka ja läksime linna. 6ps läks minema ja Rita host Marcha tuli meiega linna. Tegime mingid jäätised ja tahtsime telefonikaarte osta. Üli hea pakkumine vodafonelt: 50euri ja neljaks kuuks tasuta s6numid, internet + 400min k6neaega. Ma ei saanud seda osta, sest mul polnud dokki kaasas, aga homme lähen ja ostan ka endale selle :)

Siis jalutasime veidi mina, Rita, Blanka ja Jaakko. Jäime Ritaga kahekesi ja käisime paaris poes. Ma ei leidnud endale midagi, kuigi oleks tahtnud, sest mul pole üldse 6hukesi riideid. Emme, sul oli 6igus, ma oleksin pidanud selle seeliku v6tma... :)

Igastahes, kui poes olime, hakkas sadama. Poed pandi kinni ja chillisime kuskil supermarketites. Minigaeg helistas Luisa ja nad v6tsid mu auto peale. Kui koju j6udsime, siis ikka sadas ja välku l6i ka. S6ime Saia :)))

Siis käisin pesus ja otsustasin et ma ei lähe peole täna, sest ma j6uaksin koju kell 6 hommikul ja kell 8 on juba kool. Ja kes siis 20 omaduss6na selgeks 6pib? :D

Igastahes nüüd istun Luisa toas ja aitan tal 6htuks riideid valida. Johanna on s6branna juures ööseks ja isa ja Birte on Austrias, niiet me oleme emaga kahekesi :)

Göttingen

Rita, Clara, mina

vihmane Göttingen, need värvid seal maja otsas on värvilised tuled tegelikult :p

No comments: