Tuesday 13 August 2013

10 päeva möödas

Jah, täna sai täis 10 päeva Saksamaal. Ma pole kunagi üheski teises riigis nii kaua viibinud. Lahe :)

Täna hommikul oli koolis Rita from YFU Germany ja ta andis meile palju palju infot. Siis tegime veidi saksa keelt ja siis läksime sööma. Nüüd sööme kooli sööklas. Wauuu, kui ilus söökla ja nii head toidud. + alati saab süüa juurde v6tta ja no lihtsalt amazing. Reaalselt, isegi parem kui Haapsi vanalinna kohvikud :D Homme, kui ma ära ei unusta, teen pilte ka sööklas :)

Pärast sööki pidime Germanyt 6ppima, aga keegi, kaasaarvatud 6ps, eriti ei viitsinud :D Istusin Blankaga ja meil oli nii l6bus, k6ik naersime ja 6psil oli ka naljakas. Igastahes pärast kooli oli meil plaan linna minna. Aga padukat sadas. Blankal olid uued kingad ja l6puks ta otsustas hoopis paljajalu minna. See oli väga naljakas. Läksime esimesse kingapoodi ja Blanka (talvejopes ja paljajalu) läks müüja juurde ja ütles: Do you have gummyboots. I need something :D See pood osutus liiga kalliks ja me trippisime veel tükk aega nii ringi. Kahjuks pidin ma bussile minema ja ma nüüd ei teagi kas Blanka sai jalatsid v6i ei.

Igastahes kui koju j6udsin, lebotasin niisama ja tegelesin veidi keele 6ppimisega. Siis s6ime 6htusööki. Mul ei ole lihtsalt s6nu, kui hea see oli :) Siis 6ppisin veel veidi s6nu. Ma tegin omale s6nadekaardid, kus ühel pool on eesti - ja teisel pool saksakeelne s6na. Neid kaarte tegin kokku 107. M6ned s6nad on ikka eriti kahtlased, aga sellest kirjutan m6ni teine päev :D ja kui vihm järgi jäi, siis läksin jooksma. Nii ilus oli :)

Nüüd tulin koju ja käisin pesus ja tegin blogi. Pauli ja Max tegid mingit huumorit siin ja kutsusis filmile, aga ma ei jaksa. Ma lisan paar pilti ka ja siis lähen tudule, tsaukii :)

minu s6nadekaardid

minu bovenden :)

No comments: