Sunday 18 August 2013

2 nädalat ja 2 päeva

See on näide minu vihikust :D
Neljapäeval 6ppisime artikleid. Ma t6esti ei saanud midagi aru. Selgus, et mingit loogikat polegi, lihtsalt tuleb iga nimis6na artikkel pähe 6ppida. See on minu jaoks nii keeruline, et ma otsustasin et ei vaeva ennast sellega. Panen igale s6nale "die" ja küll siis l6puks ise meelde jääb, mis 6ige on :D õed tegid sõnadega sildid ka mulle, terve maja on nüüd kollaseid märkmepabereid täis :D

Reedel pärast kooli läksin koju ja varsti jälle linna. Sain Mascha ja Ritaga kokku ja ootasime veel kellegi ja Pauli ja läksime freibadi. Freibad on nagu veekeskus, aga see on 6ues. Ja see on mega odav ja seal on tegelt duzziruumid ka :D Igastahes me läksime jälle lahtise audiga, aga seekord ühe teisega :D              

:D:D mina ja minu

freibad

 
Pärast läksime linna baari, aga teepeal oli mingi asi mille kaudu sai teistega 50m kaugusel rääkida :D
See oli vist siiani k6ige lahedam 6htu mul siin :D

Laupäeval pidin ärkama kell 7, et minna bussipeale ja siis teistega koos YFU bussiga teise linna muuseumisse. Ma ärkasingi kell 7, aga jäin uuesti magama. Tegin silmad lahti kell 8.10 ja no see oli k6ige suurem ehmatus lihtsalt. Mul polnud 6rna aimugi, mis saab. Terve pere magas alles. 6nneks helistas Mascha ja rahustas mind maha. Ema ja 6de pidid nagunii ka autoga muuseumisse tulema. Niiet kui ema üles ärkas, rääkisin talle loo ära. Ta polnud üldse pahane. S6ime hommikusööki ja hakkasime muuseumisse s6itma. J6udsime kohale samal ajal kui teised bussiga. Kristine (6ps) polnud ka üldse pahane, et segadust tekitasin :) 

Igastahes, see muuseum oli ulme, kui kurb. Kogu teema siis Saksa ajaloost ja Berliini müürist. Tegin palju pilte, aga neid ei taha siin jagada. Kes huvitatud on, siis küsige fb-s. Pärast läksime 6ue ja seal olid jäänused Berliini müürist. See muuseum asus täpselt selle koha peal. K6ndisime mööda teed üles mäkke ja seal oli torn, kus kunagi valvati, et keegi üle müüri ei läheks. Käisime seal tornis ka. Siis tegime söögipausi. Pärast pausi olime k6ik unised ja pikutasime niisama. Väga imelik oli m6elda ikka, et oleme samas kohas kus olid sajad v6i isegi tuhanded surnute kehad...

Pärast läksime mäest alla ja mina, ema ja Lotta s6itsime autoga supermarketisse. Ulme kui suur v6ib üks pood olla :D Igastahes, siis tulime koju.

selles kohas sellel ajal lammutati Berlin Wall

müürist

ja see torn

Muidu oli reedel ja laupäeval jälle megasoe ilm. Pool aega sai paljajalu ringi tripitud. Ja nii tore ja hea on ikka siin olla. Kahju et ainult 1 nädal veel. Aga nad ootavad mind siia tagasi ja ma kindlasti tulen ka. Siis saan Clarat ja Blankat ka külastada, sest nad jäävadki aastaks Göttingeni :)

Kodus aitasin Paulinel pidu ette valmistada ja varsti läksin s6brannale bussivastu. Ta on hästi tore tüdruk ja ta oli meiega eelmisel nädalal ka, aga kahjuks ma ikka veel nime ei mäleta. Siis varsti läksin jälle bussivastu. Seekord Ritale ja Maschale. Bussipeatuses istusid üks tüdruk ja poiss ja sain s6praeks nendega :D Nad küsisid kas ma Norrast v6i Rootsist :D Ütlesin et Eestist. Nad ütlesid, ahjaa. Sis küsisin, et kas nad teavad kus Eesti on, nad ütlesid, et ei tea tegelt :D
         
väga dramaatiline lind :D

eesti tüdruk vene präänikut söömas saksa girls nightil :D


ja grete, see pluus on mu lemmikuks saanud :D

Pärast öösel läksime jalutama kuskile Bovendeni metsa, suht hull oli :D
See pilt kuskilt mäe otsast tehtud :D

Rohkem pilte ja vähem teksti seekord, varsti kirjutan jälle. Kallid teile :)

No comments: