Thursday 8 August 2013

täna tegin palju pilte

...aga enamus neist on autopildid.

Hommikul pidin ärkama 6.15, tegin silmad lahti kell 6.45 ja oii, kui kiiresti sain riidesse ja söödud. Läksime bussiga linna ja Pauli saatis mu kooli. Kuna buss j6uab liiga hilja, siis jäin 5min hiljaks. Jaakko oli ka hiljaks jäänud. Meil on reegel, et hilinejad maksavad 10 senti ja hiljem läheme selle raha eest jäätist sööma. Igastahes, pauli ja mina rääkisime 6psile loo ära ja ma ütlesin, et v6in igal hommikul 10 senti maksta, aga nad arvasid, et pole vaja :D

Igastahes, kool oli keeruline, aga huvitav. Esimese asjana tegime testi. Pidi kirjutama dialoogi ka, täiesti ise välja m6tlema. Kuna ma polnud 6ppinud, siis m6tlesin, et kirjutan lihtsalt midagi, mida tean. Tahtsin kirjutada: Kas soovite juustu ja 6lut? Aga kuna mul polnud aimugi, kuidas seda öelda, siis kirjutasin lihtsalt: Juust ja 6lu? Pärast 6ps rääkis mulle, et talle nii meeldis mu dialoog ja et ma tahan k6iki s6nu kasutada, mida ma tean :D

Siis l6unal käisime jälle seal samas kohvikus. Ma s6in salatit, mis oli mozzarella ja avokaado. See oli hea ja ma v6tan selle homme ka.

Pärast läksime kooli tagasi ja 6ppisime edasi. Istusin täna terve päeva blankaga ja huumorit sai :D Göttingenis oli täna kohalikel esimene koolipäev, seega oli meie kool ka rahvast täis. Homme on viimane päev, kui me sööme seal kohvikus. Esmaspäevast alates hakkame sööma koolis ja host6ed väidavad, et see olevat jama... we will see

Pärast kooli sain paulinega kokku ja ootasime bussi. Tulime koju ja tegelesime mu kohvriga. Sest ma ikka väga sooviks uut saada :) Siis s6ime. Mulle väga meeldivad selle pere toitumisharjumused. Ja hommikuti söön ma nüüd müslit!!! :) Hetkel just j6in oma esimese tee Saksamaal. See oli väga hea. Nad ütlevad lekker :)

Siis pärast 6htusööki tegin oma homeworki, (hahhha läheb riimi :D) Pidin siis intervjueerima kolme inimest, see oli lihtne :) Samuti oli vaja teha selline ülesanne, kus tuleb ühendada numbrid ja nendest tuleb kokku pilt. Ütleme nii, et mul läks midagi ikka väga lappesse. Pilt tuli väga kaootiline :D

Igal juhul tegin oma toa korda ja läksime paulinega ratastega s6itma. Ta näitas mulle Bovendeni, mis on väga ilus village. Me läksime allika juurde, kus on väga puhas vesi ja ma isegi j6in seda. Pauline rääkis saksa ja eesti keeles, mina rääkisin inglise keeles, sest see tundub k6ige lihtsam. Pauline ütles, et ma olen tubli oma saksa keelega (mida praktiliselt polegi).

Pärast läksin jooksma. Alguses tegin niisama pilte ja s6in mingi puu otsast pirni. Aga pärast jooksin. Siis tegin lihaseid ja siis eksisin. Ei teadnud enam, kuidas koju minna. Väljas oli l6puks juba täiesti pime, aga koju ma j6udsin :) Käisin pesus ja nüüd teengi blogi. Kohe lähen tuttu, tsauu <3

Hainberg Gymnasium

homework,
lasteaias sain hakkama, nüüd ei saa :D



 ei ole üldse roheline :D

minu elu esimene maisip6ld :P


siis, kui ma ära eksisin 
siin ongi sellised tänavad, k6ik täpselt ühesugused :D

No comments: