Friday 2 August 2013

Lend ja esimene päev

Esimese augusti 6htu veetsime Laagris, onu juures. Otsustasime mammu ja matuga et ei lähegi magama. Kell 4 hakkasime lennujaama poole s6itma. Lennujaamas kohtusime YFU vabatahtlikuga ja saime piletid ja muu info. Mu kohver kaalus 20.1kg ehk siis 100g üle normi. Aga saime selle muidugi korda :) Tegime pilte ja rääkisime niisama ning siis tuligi juba aeg turvaväravatest läbi minna. Väga väga kurb ja raske hetk oli see. Kui pärast värava juures lennukit ootasin, kirjutasin oma teise blogisse ja hakkas palju parem :) Lend oli ilus aga vahepeal oli ikka väga väga kurb olemine. Lendasime siis Tallinn - Amsterdam. Järgmine lend: Amsterdam - Hannover kestis 35min ja oli täitsa tore. Pilvi polnud ja mu tuju oli hea. Lendasime siis koos Ritaga ja mul hea meel et ma siiski üksi ei pidanud seal olema. M6lemal lennul läksid mul k6rvad väga lukku, aga 6nneks ikka läksid pärast tagasi ka :D

Kui Hannoveri j6udsime ja oma kohvri kätte sain, selgus, et sellel pole enam rattaid all :D kui nüüd hästi läheb saan uue kohvri lennufirma poolt :) Igaljuhul oli Kohutav seda kohvrit kaasas tassida. 

Kohe Hannoveri lennujaamas nägime ilmateadet ja reaalselt täna pidavat olema selle suve k6ige kuumem päev. Siin oli päeval 35 kraadi. :) Siis Hannoveris ootasid meid Saksa YFU vabatahtlikud. Üks neist rääkis eesti keelt ka. Ootasime veel ühe soome poisi ja läksime sööma. Minu arvates küll lamp maksta mingi saia eest 4.90euri :D Siis mängisime kaarte ja ootasime veel ühe ungari tüdruku ära.

Muideks siin saab taara eest 0.25€ ja Soomes pidi üldse 0.40€ saama ühe pudeli eest :)

Aga l6puks saime rongi peale. S6itsime 15min ja siis pidime pool h ootama et järgmise rongiga Göttingeni s6ita. Rong s6itis 1,5h ja ma jäin pidevalt magama. Rongis polnud palav.

L6puks j6udsime kohale ja mu keelelaagri pere tuttavate pere oli mul vastas. 3 6de on siin peres ja isa ja ema ja koer. Ema t6i mulle rongijaama lilli ja see oli väga armas :) Siis tulime koju, see linn, Göttingen on küll meeletult ilus linn. Mingil päeval lähen pildistama ka :) Ringi s6idame siin mingi halli volkswageniga Matu. Kodus on mul oma tuba ja suuuur voodi :D

 Nüüd l6petasime just 6htusöögi. Väga väga tore pere on ja ma tunnen ennast täiesti vabalt siin. Nüüd Luisa andis mulle veel (peaaegu k6igi täpitähtedega) läpaka ka ja saangi teile blogi kirjutada.

Igastahes on k6ik ilus ja rahulik, Kallid kallid teile sinna ja kirjutan varsti jälle <3







mama toodud lilled 

minu pesa :)

No comments: