Sunday 17 November 2013

Reede

Kell 10:00
Täna on Opa 80-nes juubel. Pärast hommikusööki tulin oma tuppa. Mul on k6ik kehaosad kanged juba sellest nädalapikkusest laua taga istumisest ja poola keele kuulamisest :D
Papa vend ja tema naine (kes kumbki s6nagi ühtegi v66rkeelt ei räägi) ütlesid, et mu saksakeel on v6rreldes septembriga nii palju edasi arenenud. Ei tea, kuidas nad seda m6istavad. Ilmselt räägin veidi soravamalt. Igatahes on nii hea selliseid asju kuulda. Ja hakkasin ise ka m6tlema, et t6esti, 2 kuud tagasi ma ju ei rääkinud üldse nii palju vanematega, kui nüüd :D
Juba olen välja m6elnud, mis keele ma järgmiseks ära proovin 6ppida :D Matas-füüsikas-keemias mul annet ei ole, aga vast saan keeltega paremini hakkama… Ma olen m6elnud, et see on ikka jube, kui inimene ühtegi v66rkeelt ei oska. Aga eks inimesed on erinevad, v6ib-olla on nad siis füüsikas head..

Kell 16.30
Külastasime ühte vaba6humuuseumi moodi kohta. Seal oli meil küll väga l6bus. Kohe esimese asjana oli seal suur lava ja no eks me mamaga tegime korralikult tantsu ja laulu. Siis nägime et seal k6rval on restoran ja inimesed söövad :D Edasi läksime kuskile aeda, kus olid koer, lambad ja kitsed. Need loomad olid täiesti pöörased. Alguses ajasid üksteist taga, pärast meid. Me mamaga olimed päris hirmul. Aga papa ei kartnud üldse, tegime palju fotosid ja t6esti, poleks arvanud et külma ilmaga vaba6humuuseumis, kus ainsad elusolendid peale meie on loomad, v6ib so much fun olla

Siis käisime Omaga poes. Wow, mul on päris päris vanaema. Jalutasime aeglaselt ja käevangus. See oli vist k6ige parem asi selle reisi jooksul (peale mere nägemist). T6siselt inimesed, hinnake oma vanavanemaid ja veetke aega nendega koos




hullud loomad olid, ma p6genesin majja :D

No comments: