Sunday 17 November 2013

Esmasp'ev

Kell 11:00
Täna on Poola 95-es iseseisvuspäev. Vaba päev ja vanaemal on täna sünnipäev ka. Kuuldes, kuidas poola keeles „palju 6nne“ öeldakse, andsin alla ja läksin lihtsalt kallistasin Omat. Mama ütles mulle s6nu ette, mida siis järele proovisin öelda :D

Kell 23:00
Sünnipäevapidu toimus restoranis, mis asus kuskil keset metsa. Ohh, ma nii armastan seda perekonda! K6ik inimesed on nii siirad ja südamlikud. Isegi siis, kui ma neile normaalselt teregi ei ütle (liiga keeruline). M6nesid teadsin juba varem ka. Aga see on lihtsalt nii armas tunne, kui keegi t6lgib mulle a´la: „Mu ema ütleb, et sa oled väga armas ja kena ja tal on hea meel, et sinuga kohtus. Ta soovib sulle palju edu ja ilusat aega vahetusaastal.“ I love this family.

vanaema juures aias :D

No comments: