Friday 8 November 2013

Esimene nädal pärast vaheaega

kalli saab v6i kalli saab :D

Tsauki, see nädal on nii kiire olnud. Kirjutan ruttu üles, mis teinud olen.

Esmaspäev
Inka tunnis kirjutasime classtesti. Midagi ma nagu sinna kirjutasin, aga kui oleks rohkem 6ppinud, oleksin ilmselt paremini teinud. Üritan hetkel ikka saksa keelele keskenduda, eks näis. Kui hinde teada saan, siis vb kirjutan siia ka :D

Teisipäev
Hommikul kui mama ja Saliega autosse hakkasime minema, selgus, et seal on ainult 2 istet. Esmaspäeval oli papa mingi riiuli ostnud ja sellepärast k6ik 5 istet autost välja t6stnud. Ja kuna ta ei teadnud, et Salie meiega tuleb hommikuti, siis ta polnud neid tagasi ka pannud. Noo, mama üritas siis ise seda istet tagasi panna, aga ei saanud hakkama. Kutsusime Moni, aga tema ka ei teadnud. Moni üritas siis Tomit üles ajada, aga ta ei ärganud. Nii ma siis jäingi jälle koju :D Aitäh Tomi :D
   P2rastl6unal l2ksin panka. Avasasin et mul on raha yle tulnud ja l2ksin ostsin talvejope omale. Nyyd paar p2eva kandnud ja v2ga rahul olen sellega. Nii hea soe ja vihma yldse l2bi ei lase :)
   Siis kui koju j6udsin, n2gin et emmelt on kiri. L2ksin oma tuppa, sest ma juba teadsin, mis emotsioonid mul tekivad. See on t6esti k6ige k6ige parem ja armsam tunne kui te mulle kirjutate kullakesed :) Igastahes avasin siis kirja ja yritasin lugeda aga ega v2ga ei 6nnestunud, pisarad :D Ma olin nii 6nnelik lihtsalt. Ja nii pikk kiri...t2naseks olen juba mitumitu korda uuesti lugenud seda :)
    Lahe, emme saatis veel sidrunipipart ka. Palusin tal seda teha, sest mul on s6ltuvus sellest :D:D Kui Jolalt kysisin, siis ta polnud 6rna aimugi, mis citronepepper on. Ja t6esti, siinsetes poodides seda ei myyda... Noh, n2itasin siis mamale, et n2e, see on see pipar. Ta ytles et ahah, v2ga hea ja pani selle k88ki laua peale. P2rast kui suurde tuppa l2ksin, siis istusid mama ja papa diivanil ja s6id otse pakist seda, hahaha, nojah :D

Kolmapäev
Hommikul jalutasin Salie juurde, tal oli 18-nes sünnipäev. Kuna ta v6ib nüüd autot juhtuda, siis paarutasimegi r66msalt Lüdinghausenisse :D
   Pärast kooli läksime Natuga Münsterisse j6usaali. 3h olime ja m6lemad täitsa läbi omadega pärast trenni. Otsustasime siis 18.34 rongiga koju s6ita. Meie rong peatub Aschebergis ja s6idab edasi Dortmundi. Ei tea, mis neil juhutus, aga rong tühistati. Tablool oli mingi kiri, mida google muidugi t6lkida ei osanud. Ja nii me siis kükitasime seal perroonil ja ootasime oma rongi :D Poole tunni möödudes sain l6puks Natu n6usse, et peaks ikka infoletist küsima minema. Sealt saingi teada, et rong oli canceled. Küsisin, et kuidas ma koju saan, öeldi, et vb järgmine rong tuleb...6nneks tuligi :D Kell 20.30 j6usin koju ja 21.00 hakkas jalka. Terve perega Tv ees, aga kahjuks BvB ei v6itnud :D

Neljapäev
M6ned tunnid jäid jälle ära. L6unapausil tuli mu Betreuerin kooli. Kohtusime mu filosoofia 6psiga ja nad ajasid mingeid pabereid korda. Siis jalutasime Heleniga linnas veidi ning siis läksin kooli tagasi. Päeva l6pus sain 6nneks klassi6e vanaemaga autoga koju. See oli väga hea, sest muidu oleksin pidanud 40min seda Taxibus-i ootama, sest neljapäeviti koolibussi ju pole. Väga normaalne...
   Kodus hakkasin asju pakkima. Kui vanemad koju j6udsid siis lobisesin nendega ja vaatasime The Voice of Germany. Reklaamid on pikad ja nende ajal üritasin edasi pakkida. Aga valmis ikka ei j6udnud. 3 kuud tagasi pakkisin oma kohvri aastaks. Nüüd ei saa nädalaseks reisiks pakitud...Küsisin mamalt, et mida mul vaja läheb. Ta ütles: "K6ike."

Reede (täna)
Kool läks täna megaruttu. Kell 12 juba sain koju. Kerge multitasking ja juba l2ksin klassi6e juurde. Girlsafternoon :D mega lahe oli ja nyyd j6udsin koju ja Dani on ka siia j6udnud. Pean oma pakkimisega yhelepoole saama ja 6htul Salie pidu :)

holaa :D

you know you are an exchange student when you feel like that :D

No comments: