Monday 18 November 2013

Ainult südamega näed selgelt, k6ige tähtsam on silmale nähtamatu

Eelmisel nädalal ma koolis ei käinud. Läksime hostvanematega reisima. S6itsime Poola, kus nägin imelist loodust, merd ja oma hostsuguv6sa. Tagasiteel veetsime kaks päeva Berliinis. Kuna netiühendust ei olnud, siis olen blogi omale märkmikusse kirjutanud. Sellepärast on tekstid oleviku vormis :D

                Berliin 1 Berliin 2


1/3 minu vahetusaastast on läbi. Imelik on m6elda, et vaid 2 korda veel nii palju… Ei julge veel päris kindlalt öelda, aga mul vist ei toimunud kultuurishokki. Olen selle peale m6elnud ja ma juba tean, et mul tekib kultuurishokk siis, kui Eestis tagasi olen. YFU raamatutes on kirjas, et see „tagasi kodus“ shokk on tavaliselt tugevam. Kas v6ib t6esti olla, et mul saab olema Eestis raskem kohaneda, kui mul siin oli? Nüüd, kui elan teistsuguste kommete ja (kirjutamata) reeglite järgi, olen hakanud oma eelnevat elustiili kuidagi k6rvalt nägema. Tundub, et minu jaoks toimib hetkel elu tegelikult paremini. Aga vara muretseda, eks see k6ik on lihtsalt harjumise asi :)

soon.. :D

No comments: