Sunday 17 November 2013

Kolmap'ev

Kolmapäeval ainult s6ime…Pärast hommikusööki s6itsime mama s6branna juurde, et veel hommikusööki süüa. See maja oli ikka meeletult suur. Aga tädi oli tore. Edasi s6itsime mama tädi juurde sinna metsa, kus Oma pidu toimus. Seal s6ime l6unasööki. Pärast läksime papaga seenele. Muidugi leidsime ainult 2 seent, aga papa oli ikka r66mus :D
Siis s6itsime Danzig-isse. Väljas oli juba pime, aga jalutasime vanalinnas ja see oli küll ilus. Siis s6itsime autoga kuhugi edasi. Papa parkis auto. Seal polnud asfaldit, ainult muld ja kivid. Papa küsis, et noh, Margit, mis sa arvad, kus me nüüd oleme? Ma m6tlesin, et miks ma arvama pean, ju me Poolas oleme. Mama siis ütles, et siit ei saa enam edasi s6ita. Siis sain aru. Peaaegu pisar tuli silma :D Ronisin autost välja ja seal ta oli. Minu Läänemeri 4 kuud oli minu ainsaks veekoguks Aschebergi tiik, see, kus kilpkonn elab :D Sain aru, kui väga ma tegelikult merd olen igatsenud. Mama rääkis ka, et kui ta Saksamaale kolis, siis alguses tundis ta ka palju merest puudust. .

Edasi läksime mama vanemate juurde. Tädi ja ta poeg tulid ka sinna. S6ime 6htusööki. Kuna see tädipoeg pidi saksakeele kodust tööd tegema, siis mama tegi talle eratundi :D Me papaga lobisisesime ka, väga pikalt ja minujaoks väga olulistel ja huvitavatel teemadel. Mul on nii hea meel, et ma just selles peres olen! 

No comments: