Friday 6 December 2013

we think again and so we understand

doooortmund

Eelmisel reedel p2rast kooli lendasin s6branna juurde live. Olime niisama lebos, aga tore tore oli. Mul on nii hea meel, et v2hemalt keegi, kes veel Aschebergis elab. K6ige lahedamad inimesed mu klassis elavad kahjuks kuskil, kuhu bussiga ei saa..

Laup2eval toimus kirikus missa ja esimese advendikyynla syytamine. Meie kooriga laulsime, woww, seal r6dul olles, m6tlesin kyll, et poleks kunagi uskunud, et ma p2riselt kooriga kirikus laulan. Aga missa oli v2ga ilus. T6esti, iga korraga mulle hakkab seal rohkem meeldima. Ja igav ei olnud yldse, sest ma sain laulda koguaeg :D P2rast toimus 6htus66k Aschebergi parimas restoranis. See oli super! R22kisin seal mingiste onklitega ja nad ei uskunud, et ma nelja kuuga nii palju r22gin :D Aga yks neist oli Tallinnas k2inud ja muidugi kiitis taevani, nagu nad k6ik :D Koorjuht on endiselt laulupeost ja eesti kooridest vaimustuses. Nyyd tahavad kooriga eestisse s6ita woww:D

Pyhap2eval oli v2ga ilus ilm. Tegime aias t88d ja mul oli pusaga palav. Pole kunagi vist detsembris nii soe olnud, t6esti peaaegu nagu suvi :D

Teisip2eval sain shoki, sest ma reaalselt arvasin, et mu m6lemad vanemad on m6rvatud v6i midagi. L2hemalt ei hakka siia kirjutama, aga no Moni siiamaani naerab mu yle :D

Tegin omale hommikuks kaerahelbeputru ja jah, emme, see kees ka yle ja k6ik kohad olid seda pudruvett t2is. Mannapudruga ma ei hakka yldse riskimagi parem. Ma ei tea, mul lihtsalt ei ole annet... Aga maitses t2itsa h2sti. 4 kuud olen hommikuteks ainult mysilit s88nud, niiet hea vaheldus :)

Neljap2eval oli meil orkaan. V2ga hull ilm. Meil on k6igil akendel v2ljaspool sellised katted v6i asjad (n2eb v2lja nagu garaaziuks :D) Ja panime siis k6ik need ette ja reaalselt, nagu kuskil karbis istuks. T2na (reedel) hakkas veel lund ka sadama, aga 6nneks sulas 2ra :D

Ohh, m2rkmik on nii tihedalt t2is kirjutatud, koguaeg on nii kiire. Aga kui hakkan vaatama, et mida siis kirjutada siia, siis polegi nagu midagi.


mina ns koolis :D

No comments: