Friday 20 December 2013

everyone has so much to say they talk talk talk their lives away

Eeeeesmaspäeval oli nii nii nii nii nii ilus ilm. Ei viitsinud koolis passida (loe; tunnid jäid ära). Kui koju j6udsin, läksin jooksma. Jaaa, 16.detsember, 10 km ümber Aschebergi. Nii nii nii super oli. Aga ilmselgelt viimane kord sellel aastal 6ues joosta. Aa, muidu esmasp kirjutasin inkas testi ka. Ei tea, see 6ps on nagu on. Ma nii igatsen oma päris inka6psiiiii :)

Teisip olin niisama asjalik. Kool ja pärast lendasin trenni live. Kolmap ka trenni, aga pärast trenni Natu juurde ja tegime Brigadeirot, see superhea Brasiilia magustoit. Teen teile k6igile kunagi :D Pärast rääkis Natu mulle veel megalt Brasiilia elust ja olust ja probleemidest ja r66mudest. Ja no wow, ma ei j6ua siia kirjutada. Aga lihtsalt tuleb olla 6nnelik, et oleme eurooplased ja siin elada saame. Meil on meeletult vedanud, päriselt ka :)))

Eile, neljap j6udsin veits hilja koolist alles. Aga saatuse tahtel trippisin ikkagi Münsteri. Kui tagasi tulin, hüüdsin üle maja Halloo. Seisin siis esikus ja Pati istus suures toas ja vaatas otsa mulle ja ütles uuesti hey. M6tlesin, et imelik, aga ütlesin ka ss hey. Ja ta hakkas megalt naerma. Siis sain aru, et see Michi hoopis !!!!! Ma ei tea, kas ma kirjutasin, aga eesimesel korral, kui Michiga kohtusime, siis oli täpselt samamoodi, et ma ei tajunud ära :D Ohhjahh :D

Täna koolis oli ainult 4h. Esimeses kahes vaatasime mingit multikafilmi, see oli vist päris lahe, ma ei tea, ma joonistasin :D Siis oli 2h filo, kus ma jälle joonistasin. Siis kui bussi ootasime, seisis meie rahvas k6ik mega suures ringis. Ja k6ik kallistasid ja soovisid üksteisele ilusaid j6ule ja vaheaega. Essal koolipäeval poleks küll uskunud, et ma kunagi üldse nii hästi hakkan tundma ennast siin klassis. Aeg on ruttu läinud ja inimesed on kalliks saanud. Juba on j6ulud. Minu vahetusaastal. Wow, lihtsalt wow. Aga olen endaga rahul, et olen suutnud saksa keelele üle minna. Ei ole tegelikult midagi rasket. Aga eks alguses väga ei julgenud. Rahul endaga, sest minu jaoks eneseületus k6igiga saksat rääkida :D

Täna on jälle nii ilus ilm. No ei ole detsember, ei ole j6ulu ollagi ju. Papa ka just ütles, et lubabki 15 kraadi, aga ei tea, kes siit paradiisist homme Poola poole trippima hakkavad????
irooniline on veeta j6ul, olles oma eesti kodule lähemal, kui saksa kodule..

ilusaid pühi siis , heute leute :D

ja mis meie majast järele oli jäänud :D

No comments: