Saturday 21 December 2013

dzien dobri vms :D

Holaa, eilne (reede) oli lahelahe chill. Ma olin juba maru kurb, et emme ja issi kingitust enne 2ra s6itu k2tte ei saanud. Aga kuskil 5 minutit enne seda, kui olin juba valmis Monile oma kurva saatuse ette kandma, helises uksekell ja seal ta oli. Minu kauaoodatud postipakk :) Ohh, ma olen siiamaani nii vaimustuses sellest k6igest. Ait2hh emme ja issi veelkord!!! Mu betreuerinilt oli ka j6ulukigitus, aga ma pole seda veel lahti teinud :D

Siis l2ksime Moniga kirikusse koorilaulma. Lahe oli, p2rast kodus tegi Moni mulle muusikatundi. Ja nyyd tal tekkis geniaalne idee mulle vaheaja jooksul noodid selgeks 6petada. Hopeless, aga mis mul saab selle vastu olla :D

Siis kui Carina kohale j6udis, et tundnud ta mind m6ningate asjaolude t6ttu 2ra haha, arvas et ma olen Moni s6branna, kes lampi teda kallistama jookseb :D

Igastahes tegime siis natuke pidulikku 6htus88ki, ja yritasin veidi kohvrit pakkida. Kuskil 23 paiku l6puks l2ksime Moniga peole. Kui tagasi j6udsime, siis k2isin veel pesus ja pakkisin l6puni.

Ja nii ma olengi 3h maganud. Eesm2rgiga, et saan autos siis h2sti magada. Aga no kerge feil oli see. Sest ma ei j22nudki tuttu. S6it oli maru pikk ja suht jama minu jaoks. Aga nyyd on lood juba hoopis teised. Asi siis selles, et vanemad bookisid korteri meile ja no woooow, see on megalux, lihtsalt super. Ja meri on yletee!!

Tegelikult ma olen jube jube v2sinud. Homme j6uab teine pool perekonnast ka kohale ja siis hakkab mingi j6ulutrall pihta vist :D Tsaukitsau :)

No comments: