Sunday 15 December 2013

Es weihnachtet sehr

Ruttu ruttu panen t2htsamad asjad kirja siia :)

Eelmisel laup2eval toimus Mynsteris YFU meeting. Plaan oli siis j6ululaata kylastada, aga see oli loomulikult nii ylerahvastatud, et me ei mahtunud isegi liikuma. Seisime siis niisama ja lobisesime. Tegelikult oli v2ga tore aeg ja kylm ka absull ei olnud. Kohtasin jalle Fannyt, kellega sygisel juba tuttavaks saime. Ta tuleb Rootsist. P2rast meetingut me istusime veel yhes kohvikus ja siis saatsin ta rongi peale. Veel 2 kuud tagasi r22kisime me inglise keeles. Nyyd ainult Deutsch ja ta ytles, et woww, mis arengu ma olen teinud. Ei tea, tegelikult vist olen lihtsalt julgem, sest jah, vigu teen ma palju :D

veits rahvast :D

Neljap2eval kirjutasin Bio kontrollt88. Jah, t2itsa saksakeeles, 6psil on kindlasti huvitav seda parandada :D Kui v2ga halvasti, ei l2inud, siis kirjutan siia ka :D

Reedel oli ainult neli tundi ja siis l2ksime teiste vahetus6pilaste ja filosoofia 6psiga s88ma. Kuna meie koolis oli kuu aega yks grupp Guatemaalast ja nad reedel tagasi lendasid, siis selle puhul ja j6ulude puhul ka vist. See oli muidu megalahe, p2rast seda chillisime veel linnas ja siis koju 2ra.
   K2isin j6usaalis ja 6htul l2ksime Moniga Ina synnip2evale. Jah, me kinkisime talle ananassi :D Normal, aga pidu oli tore, p2rast vaatasime filmi ja ma j2in muidugi j2lle magama. Vahetus6pilased on alati v2sinud, ytleb Moni :D
18 :D

n2dal hiljem :D

ascheberg, bahnhof :D

einstein ilmutas end koolibussis :D

No comments: