Thursday 2 January 2014

the family is a heaven in a heartless world

Minu j6ulud, minu hostpere, minu Poola
Kuna mul ei ole aega ja v6imalust, siis tuleb üks pildipostitus siia. Ehk ongi huvitavam :)
Haha, tegelikult ma nüüd vaatan, et enamus pildid on inimestega, niiet ma väga ei tahagi siin jagada.
Teises blogis on mul muidu aastakokkuv6te valmis, aga millegipärast seda postitada ei saa. ma ei tea..
Igastahes, mingid pildid siiski siia :)

meie luxkorter esimesel päeval :D

teisel päeval kirikus

kolmandal päeval trippisime papaga veits mööda Danzigut, pildil 2012 EM staadion, üks nendest :D

vikerkaare teine ots on Eestis :)

24.dets vanalinnas


ilus, ilus 6htu oli
ma pidin j6uluvana mängima, mis osutus oodatust poole naljakamaks
üleüldse poola inimesed on nii r66msad ja koguaeg naeravad
terve see aeg oligi ainult naeru ja 6nnelike hetki täis
see on uskumatu, kuidas nad on mu omaks v6tnud, isegi siis, kui me normaalselt suheldagi ei saa
ma armastan kogu seda suurt perekonda <3
kellel huvi, saadan paremaid pilte, kui kuusepuu v6i ühe silmaga kass, kelle nimi on reaalselt Piraat :D
emmele <3

ja veel viimast korda mereääres

 Neljapäeval s6itsime Starogardi, sinna kus papa vanemad elavad. Reedel oli Moni 18nes sünnipäev ja oii, kui palju külalisi tuli. Tegime onuga Monile 2 torti ka. Üleüldse mu hostonu on jummele lahe inimene. Ta räägib perfektset Englishit, kuna ta käis USAt avastamas ja ta rääkis mulle oma seiklustest Grand Canyonil ja Miami Beachil ja Las Vegases, kuhu ta tagasi minna ei taha :D Üli p6nev oli kuulata ja mul ka tekkis vist mingi American Dream nüüd hehee :D


Tagasi s6itsime laupäeval. Läks kuidagi väga väga kiiresti, ma olin nii m6tetes, sest selle aja jooksul Poolas me olime Moniga väga palju koos ja rääkisime palju igast maailmaasjadest ja loomulikult vahetusaastast. See on 6udne tunne, et varsti on see k6ik läbi ja mis Moni rääkis, et kuidas tal see k6ik oli jne. Ühes6naga, minu hüvastijätt Poola suguv6saga oli tegelikult raske. Sest ma ei pruugi neid inimesi enam mitte kunagi näha. Ja vot see panigi mind väga palju m6tlema. Nii palju, et ma hakkasin selle autos6idu jooksul mitu korda nutma... Olen nii 6nnelik siin perekonnas ja kuidagi 6udne on m6elda, et varsti ma pole enam siin ja see k6ik ei ole enam minu elu..Muidugi teisest küljest, mul on veel pool aastat ja k6ik ütlevad, et teine pool on alati parem. Ma ei tohiks üldse praegu tuleviku pärast muretseda ja tegelikult ma tean seda :)

Tagasi kodus sain teie k6ikide kirjad ja postkaardid kätte ja muidugi valasin jälle pisaraid, lihtsalt üli armas tunne ja eks ma igatsen ikka oma eesti rahvast ka. Kallid-kallid teile <3

Pühapäeval läksime maxi juurde peole ja väga chill oli. Nad leidsid vanaema riidekapist ikka väga retrosid riideid ja päris huumorit sai. Siis leidsid veel mingi 30a vana ajalehe ja lugesime pool 6htut seda. Mängisime veel mingit mängu ja huumorit sai :D

Vana-aasta 6htu veetsime ka s6bra juures väikese rahvaga, 6tk oli meid. Aga oli väga väga l6bus, mängisime erinevaid mänge ja kui uus aasta tuli, siis lasime rakette. Pilte ja videoid on palju, aga siia neid ei pane hehee :D

Ma soovin teile k6igile ILUSAT UUT AASTAT!

No comments: