Sunday 27 October 2013

Wochenende

Nii, nii, kirjutangi teile nüüd, nagu lubasin :)

Laupäeva hommikul startisime kell 9. Mina, mama ja Carina. S6itsime siis Clausthal-i. Seal 6pib ja elab Michi. S6ita oli 250km, niiet päris pikk maa minu arust. Alguses kartsin ka täiega. Saksamaal pole nt kiirteedel kiirusepiirangut ja ma pole kunagi varem nii kiiresti s6itvas autos istunud :D Aga polnud hullu.

Kuna Clausthal on Göttingenile väga lähedal, siis s6itsime sealt mööda. K6ik need mäed ja maisip6llud...Sain aru kui väga ma ikka seda keelelaagri aega igatsen. Ja neid sooje 6htuid Göttingenis, parimate inimestega. Jaa, ma tean, et neid tuleb veel. Miski selle linna juures lihtsalt nii väga meeldib mulle. See on kuidagi nii 6ige koht ja ma tunnen ennast nii hästi seal :)

Nojah, kui mu nostalgiahetk läbi sai, siis j6udsimegi juba kohale. Väga väga äge linnake on see. Seal on palju koole ja p6hiliselt elavadki seal 6pilased. Ja need mäed, väga hull. Muidu nägi kohati välja nagu Eesti, aga igal pool olid mäed :D Ja väga väga tuuline oli. Michi korter on väga kena ja elutoa aknast on lihtsalt super vaade. Tegin pilte ka, aga need ei ütle peaaegu mitte midagi.. :D

r6dult

Pärastl6unal läksime mamaga muuseumisse. Seal muuseumis olid siis erinevad kivimid, mida oli sealt samast kohast v6i selle lähedalt leitud. Alguses vaatasime neid kivisid. Aga pärast saime kuskile mäe sisse minna. Seal oli väga külm. Aga see oli nii nii huvitav. Ja giid rääkis sellest kuidas need kivid ja asjad tekivad k6ik ja nägime seda ise ka. Ma pole geograafias absoluutselt hea, aga huvitav oli :) 

selline oli sealt mäe seest, minu arust väga 6udne :D

Siis oli seal majas veel teine muuseum ka. See oli minu meelest veel huvitavam :D See rääkis ühest perekonnast. Selle muusemi lähedalt leiti kunagi kellegi väga vanad säilmed, millelt v6eti DNA ja selle DNA järgi otsiti k6ik järglased üles. Tänaseks on neid järglasi juba 120 p6lvkonda. Ja Üks perekond sellest suguv6sas oli enda koljud muuseumile andnud ja me saime neid vaadata.
   Ja kogu muuseum rääkis siis sellest, kuidas see perekond kunagi elas ja kuidas vanasti üldse elati. Ja siis oli seal veel Euroopa kaart, kus olid ära märgitud kohad, kust selle perekonna järglasi oli leitud. Ja tuleb välja, et isegi Eestisse olid osad rännanud. Huvitav :)  Ja siis oli veel video nendest inimestest, kes üles otsiti ja kes praegu elus on. Seal videos nad lihtsalt seisid ja k6ndisid ja lihtsalt oli natuke nende elu filmitud. Vot, v6ib-olla see kirjeldus k6lab natuke imelikult praegu, aga t6esti oli väga huvitav muuseum :D
Ja 6htul käisime veel Clausthalis jalutamas. Uskumatu ikka, kui palju künkaid seal oli. Rattaga s6ita selles linnas ei saa.. Pärast vaatasime mamaga filmi. Michil on 3D telekas :D

emme, sa pole üldse ainus, kes pilti teha ei oska :D:D

Täna (pühap) keerati kella. Kas Eestis ka täna? Igastahes hommikul oli nii varakult valge. S6ime hommikust ja lebotasime natuke niisama ja siis läksime välja. See oli vist mu elu k6ige tuulisem ilm :D Aga käisime kuskil tehisjärve ääres ja pärast natuke metsas ja kuskil pargis. Uskumatu loodus ja väga ilus sügis :)
Siis s6itsime 20km edasi Goslar - isse. See on väga vana ja ilus linn. Jalutasime seal ringi ja t6esti wow. Michi rääkis, et Goslar oli kunagi Saksamaa k6ige rikkam linn. Ja t6esti, seal olid väga uhked majad ja kirikud ja ilus oli. Läksime istusime ühes vanalinna kohvikus ja hiljem näitas Michi meile kohta, kus toimusid aprillis filmiv6tted. Michi osales ka v6tetel, mängis s6durit :D Ja filmi peaosas on George Clooney :D

Goslar

see tänav, kus need filmiv6tted toimusid :D

Siis s6itsime tagasi Clausthali. Me olime vahepeal 600m k6rgusel. See on k6ige k6rgem, kus ma siiamaani olnud olen :D

Ja kella 17 paiku hakkasime tagasi Aschebergi poole s6itma. Kuna nüüd läheb ju varem pimedaks, siis oli see autos6it väga väga ilus. Taevas oli lihtsalt nii ilus. Ma kuulasin terve tee muusikat ja vaatasin aknast välja :D Aga autobahn oli veel jubedam, kui eelmisel korral, sest kui me sinna j6udsime, siis oli väljas juba pime ja vihma hakkas ka sadama ja jah, aga ilusti j6udsime koju :)


Ma olen nii rahul selle nädalavahetusega. Nüüd mul on veel 1 nädal vaheaega, lahe :) Homme tuleb Moni tagasi, mis on veel lahedam :) Ja jah, eks siis näis. Varsti jälle postitus. Tsaukitsau :)

No comments: