Wednesday 2 October 2013

aeg lendab

Mis ma siis teinud olen viimasel ajal

Neljapäeval käisin aeroobikas, mulle meeldis ja hakkan seal käima. Aga Haapsalus oli parem. Meil oli peegel ja parem muusika ja treeneril oli mikrofon ja l6dvestuse ajaks kustutati alati tuled ära, nii et oli parem. Siin ma ei tea, mis nad teevad, aga küll ma ära harjun :)

Jalkas käin ka ikka endiselt, sain veits vigastatud ka eelmisel nädalal, aga pole hullu enam :)

Siis sain oma saksa pangakaardi ka kätte l6puks. Muidugi suutsin Pin-i ära kaotada, aga pärast tuli välja et mama oli ära peitnud selle hahahaaa :D

Reedel käisime Moniga sünnipäeval, mis oli väga väga tore, ma julgen öelda, et k6ige toredam pidu mul siiamaani siin, jääb kindlasti kauaks meelde :)

Laupäeval läksin üksinda Münsterisse, et Moni kooli kontserdile minna. Moni unustas mulle bussi nr öelda, niiet ma läksin esimese bussi peale mis tuli. See osutus muidugi valeks. Aga ma m6tlesin, et nüüd naudin Münsteri avastamist. Küsisin inimestelt teed ja jalutasin rahulikult. L6puks j6udsingi Moni kooli ja kontsert oli väga väga armas ja ilus. Ja Münster on ka pimedas nii ilus ja rongiga on ka meeletult ilus s6ita, kui väljas on pime. K6ik tuled ja asjad ja no lihtsalt super :)

Pühapäeval koristasime 6dede-vendadega maja. Polnud nagu sassis, aga tegime vanematele üllatuse ja küürisime k6ik väga puhtaks :D Siis nad tulidki, meie h6bepulmalised. S6ime pitsat ja vaatasime k6ik koos nende reisist pilte. Tegi ikka kadedaks küll, nii ilus päike ja helesinine meri ja palmid ja rand ohhjah.

Eile oli LÜG-is YFU presentatsioon. Kes käisid, siis kas oli huvitav? Tekkis endal ka m6te vahetus6pilaseks saada? K6ik küsimused teretulnud :)

Ja kuidas mul keelega läheb. No läheb ka. Vanematega räägin koguaeg saksat. Aga koolis mitte nii väga. Nataliaga üritame, aga noo see on ausaltöeldes v6imatu. Eilsest hakkasin Moniga ka saksa keeles rääkima ning loodan, et nüüd läheb asi paremaks. Samas nagu kiirustada pole vaja. Ma ise tunnen, et kuidagi seisma jäänud see areng. Aga teised ütlevad, et väga hästi on. ehhe :)
Muidugi Jola kogemata räägib minuga poola keeles ka vahepeal. Ja ausaltöeldes pole seal midagi rasket. See on venekeelele väga sarnane ja jutu m6ttest saan enamasti aru. Nad teevad siin nalja, et ma 6pin poola keele ennem ära, kui saksa :D


No comments: