Wednesday 23 October 2013

Vaheaeg :)

Tere :)
Mul on nüüd vaheaeg. Kaks nädalat :) Päris imelik, et juba on sügisvaheaeg. Ainult 2 vaheaega veel ja ongi mu vahetusaasta läbi, päris hull. Kas Eestis on ka praegu sügisvaheaeg? :D

Eelmisel teisipäeval tulin trennist ja nägin kohvreid esikus. Läksin suurde tuppa ja Michi ja Carina olid külla tulnud. Nad just j6udsid Egiptusest ja tulid otse meile :) Terve pere oli elutoas ja tegeles piltide vaatamisega. Ma siis ühinesin ja woww, nii nii nii super. Palmid ja liiv ja soe suveilm. Mega kadedaks tegi mu, tahan ka nüüd Egiptusesse :D

Maggile - ilma lihata
Lihtsalt super armas :)
Aitäh Michi !!

Reedel oli lightfest. See on kirkikus selline üritus, kus ainuke valgus tuleb küünaldest ja seal oli väga palju küünlaid. Ja meie kooriga lausime. Ja vahepeal räägiti midagi. Kuigi ma tekstist aru ei saanud, oli ikkagi väga huvitav seal olla. Ja suur au mulle kirikukooris laulda :D

Carina, Michi ja Pati käisin Lüdinghausenis dönerit söömas ja nägid pealt, kuidas mingid mehed rattaid varastasid. Carina läks nende juurde ja küsis: hey, i´m just wondering, that do you also have my bike in the car? :D:D:D Täitsa segane ikka :D Ei tegelikult nalja pole. See rataste varastamine on päris suur probleem siin. Enamustel ratastel on "vargakindlustus", et kui ära varastatakse, siis saad tasuta uue ratta. Natalia ratas juba varastati ära.. :s

Aa pühapäeva 6htul käisime perega Münsteris kinos. Gravity ja 3D. Kes veel ei tea, siis Saksas on k6ik filmid pealeloetud. Ei mingeid subtiiterid. Kinos ja telekas ka. Isegi uudistes on k6ik tekstid peale loetud ja telesaadetes (Galileo, How I Met Your Mother, Friends jne) Igastahes, mul täitsa kahju, et sakslased ei saa kunagi teada, mis hääl nendelt näitlejatel tegelikult on :D Aga see Gravity, see oli suhteliselt jama. Mamale ja papale meeldis, aga teistele mitte :D

Esmaspäeval kui jalkat mängisime, siis seal k6rval on tenniseväljak. Ja järsku tulid 4 tulet6rjeautot ja kiirabid ja mingi hull kisa hakkas seal pihta. Me ei saanud midagi aru. Pime oli ka juba. Aga nad arvasid, et vist oli lihtsalt tulet6rje6ppus, kuigi ma ikka ei tea, nii palju kisa siis. Terve Ascheberg kajas :D

Eile lendasid Moni ja Salie Ungarisse. Ärkasin hommikul selle peale, kui Moni kohvrit pakkis. Läksin siis kööki ja mul 6nnestus cleaning lady poolsurnuks ehmatada :D Haha, Siis läksin jooksma. Ja kui tagasi tulin, siis ta ikka koristas. Pärast kui ta ära läks, siis hakkas Tomi koristama. Pesi aknaid. Ja no muidugi tal 6nnestus jälle mingi kujukene ära l6hkuda. Ta ise ütleb ka, et ta alati l6hub midagi ära :D

eile hommik, kui jooksma läksin, oli teepeale kirjutatud tere hommikust, soovin sulle ilusat päeva, minuarust nii armas ja tegi tuju täiega heaks :D

Igastahes, ma s6itsin Münsterisse ja käisin veidi shoppamas. Eile oli Väga soe ilm. 24 kraadi ja ma olin maikaga :D Lahe :) Täna on mingi jube tuul ja aias on k6ik toolid ja lilled ära lennanud. Aga 22 kraadi ja muidu on jah ilus sügis. Ma polegi varem nii pikka ja värvilist sügist näinud. Ja nii sooja. Esimest korda elus naudin seda aastaaega :)
täna hommik

Muidu olen nüüd Münsteris McFit liige ka, see on mega suur ja ilus spordiklubi ja pidi Euroopas esimesel kohal olema ja 1.2 miljonit klienti on neil ja mis k6ik veel :D Seal käin ka nüüd. Väga hea on sinna minna, sest see on 24/7 avatud, niiet kui öösel und ei tule, siis on tegevust :D

Täna on mu ülesandeks kana küpsetada. 6nneks mama tegi k6ik juba valmis ja pani fooliumi sisse ka. Niiet ma vähemalt ei pea seda linnukest tükeldama jne asju tegema :) Aga siiski, ahjuga tuleb mul ettevaatlik olla, sest ma olen üksi kodus ja ennegi on olnud neid momente, kus asi natuke ebaplaanipärastelt läheb :D Ma soovin, et saaksin Natalia appi kutsuda, aga ta reisib mööda Saksamaad ringi. Teeb ikka veidi kadedaks küll. 2 nädalaga näeb ta 13 suuremat linna. Ma kardan et ainuke suur linn, mida ma oma aasta jooksul näen, ongi Berliin :D  Ei mingit Münchenit ega Hamburgi :D

Pati üritas ehmatada haha :D

Ükspäev meil oli terrassi uks lahti ja üks väike valge kiisu tuli lampi tuppa. S6ik k6ik Pudsi(meie kass :D) toidu ära ja läks diivanile magama. Pärast k6ndis igal pool ringi, isegi klaveri peal :D ja üldse nagu omas kodus oleks. Aga kuna mamal kassiallergia ja tal hakkas mega paha, siis Carina viis kiisu 6ue. Järgmisel hommikul oli mingi naine uksetaga, see sama kass süles ja küsis, et kas on meie kass. Me ütlesime, et ei ole, aga ta tuli eile siia. Ja siis see kass lihtsalt hüppas selle naise sülest maha ja jooksis kööki ja s6i jälle k6ik toidu ära. Ja keeras diivanile magama, huumor :D

Tänaseks pole ma 2 nädalat Fb käinud. Proovin kuu aega teha. Lihtsalt, et mitte nii palju arvutis olla. Sest ma olin harjunud vähemalt korra päevas fb käima. Alguses oli ikka mega imelik. aga nüüd olen juba ära harjunud :) Ilmselt hakkangi nüüd fb vähem kasutama. Kes muga ühendust soovib saada, siis mu meil: margitpaat@gmail.com ja whatsappis olen koguaeg kättesaadav: 015257425022

niisama sügis 

Nii, 20min tagasi panin selle kana ahju. Ja ma nüüd hakkan tegutsema ka. Kui see valmis saab, siis lähen saali ja pärast seda plaanin jälle veits poodides kolada. Varsti tuleb jälle postitus, sest selleks nädalavahetuseks on plaanid juba olemas :) Olege ikka tublid musid, armastan <3 Tsauu :)

No comments: