Tuesday 8 October 2013

Life´s for the living, so live it

Tere, mul on nüüd pool tunnikest aega ja otsustasin siis blogipostitusega alustada. Kuna nii palju asju toimub, siis ei jää enam k6ik meelde. Sellepärast olen märkmikusse üles kirjutanud asjad, millest blogida tahan. Niiet panen siis k6ik järjest kirja :)

Kolmapäeval pärast kooli käisime mamaga Aschebergi linnapea juures. Vist kirjutasin ka varem, et kui kooris käisin, siis pärast laulmist tuli linnapea ja kutsus meid kohvile :D Nüüd siis läksimegi. Umbes tunnikese olime. hr küsis igasuguseid küsimusi minult, aga ta vist arvas et ma oskan saksa keelt hästi ja siis oli ikka imelik, sest ma ei saanud k6igest aru :D
   6htul tuli Michi siia, lobisesime natuke. Ta s6itis nüüd Carinaga Egiptusesse. Nad olid väga odavad piletid saanud, sest seal on praegu rahutused. Täitsa segased :s

Neljapäeval oli meil vaba päev. Reede oli ka vaba. Ja kuna minu koolis on k6ik 6petajad seminaril, siis mul on tänane (esmaspäev) ka vaba. Nüüd tuleb veel 9 päeva koolis käia ning siis on 2 nädalat vaheaega. Uskumatu, et juba tuleb sügisvaheaeg. Aeg läheb ikka maru kiiresti. Alles oli suvi :P
    Käisime siis papaga metsas seenel. Ilmad on väga ilusaks ja soojaks jälle läinud. 20 kraadi isegi tuleb vahepeal ära :) Kuidas Eestis ilmadega on?
  Igastahes, seal metsas oli väga lahe, sest siin on väga palju seeni ja need k6ik on väga suured. Ja nii hea on lihtsalt jalutada, sest Saksamaal pole madusid ja ma ei pea absoluutselt midagi kartma :)
 Poole tee peal läks papal ratas katki, niiet tagasi pidime k6ndima. Aga polnud hullu. Siin on nii palju loodust, niiet mulle sobib. Leidsime mingi mega suure shampinjoni ka (vähemalt ma arvan, et see on shampinjon, sest papa ütles, et see on söödav seen) :D


see suur shampinjon, päris hull ikka minuarust :D

Reedel käsime papaga kalal. Mina muidugi läksin kilpkonna pärast sinna, aga kahjuks ma teda ei näinudki. Jalutasin siis niisama ümber järve ja korjasin lilli. Jällegi ei pidanud madude pärast muretsema. See on tegelikult ikka täielik luksus :)
   Siis käisime mamaga koorilaulus jälle ja 6htul/öösel lebotasin diivanil. Tomil oli palju s6pru külas ja ega väga magada ei saanud :D 
   
Laupäeval käisime mamaga shoppamas, see oli ikka mega naljakas :D Kuna hinnad olid väga soodsad, siis oli tal vaja k6igile midagi osta. Ma küll üritasin teda peatada, aga no v6imatu. Kellegile kingitused ei meeldinud ja nüüd on need asjad vist juba poodi tagasi viidud ohhjahh...
      6htupoole s6itsime Moniga Münsterisse. Seal toimus siis Moni uute klassi6dede sünnipäevapidu. Muidu oli nagu pidu ikka. Aga Moniga leidsime, et polnud nagu päris see. Inimesed olid kuidagi feigid ja sellist 6iget tunnet polnud :D Papa pidi kell pool 1 tulema, aga helistasime ta juba kell 23.30 järgi. S6itsime siis koju ning läksime ratastega Philippi (Elli vend) juurde. Tal oli ka sünnipäev. See pidu oli väga väga super. Vähe rahvast aga nii tore istumine oli, oleks vast pidanud kohe sinna minema :)

Pühapäeval pidin varakult ärkama, et mama ja papaga Nordkirchenisse YFU meetingule s6ita. Ma olin väsinud ja ei jaksanud üldse minna. Aga see meeting osutus üliägedaks ja aeg läks ka väga ruttu. Ma kohtasin k6iki meie "maakonna" vahetus6pilasi. Mul on nüüd s6branna Egiptusest, päris lahe :D Tutvusin veel kahe tüdrukuga, kes olid vahetusaastal Soomes ja kes on Tallinnas käinud. K6ik inimesed, kes on Tallinnas käinud, on sellest nii vaimustuses. Ühes6naga, meil oli palju rääkida. Ja nad elavad Münsteris, niiet vaheajal saan loodetavasti nendega kokku :) Siis kohtusin veel ühe tüdrukuga Rootsist, kes teab Moni boyfriendi. Aga Moni boyfriend on üleüldse Ungarist, noo uskumatu kui väike see maailm ikka on :D Ja siis kohtasin veel ühte tüdrukut, kellel pole facebooki, selle pidin ka ära mainima :D
  Pärast meetingut olin nii väsinud, et lebotasin terve 6htu jälle diivanil. M6nus on terve perega lihtsalt lebotada ja juttu ajada :)

Eile, esmaspäeval (kui seda postitust alustasin), käisin Münsteris, Natalia host6de Ina aitas mul kohalikku spordiklubi leida ja ma olen sellest nii vaimustuses. Aga lähemalt räägin hiljem, sest ma lähen neljapäeval alles sinna. Siis jalutasin veel poodides ja tulin tagasi koju. Läksime Natuga jalkasse ja seal sai millegipärast väga palju huumorit seekord. + Ma sain jälle veidi vigastusi ka, aga pole hullu :D 






Tüdrukuga Egiptusest :)
Teised pildid tegi ka tema, sest sea,l kus ta pärit on, pole puid ja ta oli nendest nii vaimustuses, lahee :)

No comments: