Sunday 23 February 2014

Nädalavahetus nr. 30

Esimene postitus minu uue läpakaga, õ täht ja kõik jutud :P

Reedel hommikul panin äratuse kinni ja keegi mind äratama ka ei tulnud :D Ärkasin siis ja sõin kiire brunchi, siis koristasin ja siis liikusin juba Münsterisse trenni. Kui koju jõudsin, siis ikka muretsesin veits, et äkki neile ei meeldi, et ma puudusin. Aga hostvanematel oli veel rohkem savi kui kooli juhtkonnal haha :D

emme, ei, ma ei saa eriti sibulat välja kaevata, sest see pilt on mingi suvalise maja ees tehtud, mitte meie aias :D

Kuna mama oli vässu, siis läksin üksinda koori. Muidu oli tore, sest laulud olid head. Aga pausi ajal oli ikka imelik. Istusin ja jõin vett, kui mingi mees tuli ja mu ette seisis. Vaatas koguaeg üle minu pea ja hakkas minust rääkima. Mõtlesin siis et kellega ta räägib, nii imelik. Istusin seal kindlalt mingi minut aega, siis sain aru, et ta ikka minuga terve aja rääkis. Kuna ma midagi ei vastanud, siis jah, ilmselt ta arvab, et ma ei saa üldse keelest aru..Aga las arvab :D

Ei tahaks väga ülbe olla, aga see igareedene koor ongi enamikele mingi klatšinurk vist. Tõsiselt, muud ei kuule, kui arutatakse teiste elu üle. Iseenesest mul on savi, aga kas tõesti mingit viisakust ei ole? Istusin pausi ajal ja mu kõrval lihtsalt 2 naist arutasid, et kuidas ma olin varem blond ja nüüd brünett, et olen vist juukseid värvinud ja et nüüd ikka sobib paremini jnejne. Tõsiselt ve? Kui teil endal kuulmisega probleeme on, ei tähenda see, et mina teid ei kuule :s

Laupäeval ehk eile ärkasin, sõin oma pudru ära ja sain Mickiga kokku. Ootasime ta onu. Kui ta lõpuks tuli, sai selgeks tõsiasi, et kohe saan oma senise elu kõige ilusama autoga sõita. See oli valge bmw ja kiirteel vaatasin, et vahepeal tuli 240km/h ära. See oli ikka jube kiire, tegelt ma kartsin ka. Aga kohale jõudsime kiiresti. See oli siis selline linn, nagu Mönchengladbach. Parkisime auto kuhugile puu alla ja jalutasime arenale. See oli maru suur, käisime kõigepealt ühe ringi ümber staadioni ja tegime paar pilti. Siis seal olid mängijate autod ja kuna audi on nende toetaja siis need olid kõik audid :D

Tribüünidel olime üsna kõrgel, vaade oli väga hea. Kokku oli 50 000 inimest ja super emotsioon. Alguses kohe tuli 2:0, aga teisel poolajal tuli vastastel mingi jõud ja viigistasid seisu 2:2. Niiet oli huvitav mäng. Väga emotsionaalsed on jalkafännid ikka, mitte, et ma seda varem teadnud poleks, lihtsalt mainin :D
Ma jäin nii nii nii rahule selle kogemusega ja terve laupäevaga ja üli hea meel, et Micki onu meid sinna mängule sebis. See oli üks asjadest, mida kindlasti tahtsin vahetusaasta jooksul teha ! Aitäh Micki, ma tean et sa seda loed <3 :D



ei oska 6igeks keerata :D

Täna magasin nii hästi, ärkasin ja kuna mul kella ei olnud, siis ajasin niisama kööki ennast. Nägin juba vaimusilmas, kuidas ma võtan oma kohvi ja pool päeva teleka ees chillin. Köögis nägin, et kell 9.30. See on ülimalt super, sest Eestis ei ärganud ma kunagi nädalavahetustel nii vara :) Papa siis seletas, et nad sõidavad Münsterisse Monil jälle mingi kontsert seal, et kas tahan kaasa tulla. Kuna ma armastan oma vahetusperega aja veetmist, siis ei saanud keelduda :) Selgus, et mul pool tundi aega. Aga jõudsin korda teha ja juba lendasimegi Münsterisse. Kontsert oli tegelikult väga ilus, aga ma polnud ainus, kellel uni peale tuli. Läksime veidi enne lõppu ära...

Kodus sõime ning siis sõitsime mama ja papaga Karnevalile. Kuna ilm oli täna tõeslielt suurepärane, siis läksime ratastega 12+12km. Nii nii ilus ja kevade tunne oli lihtsalt :) Kostüümid olid meil ka, mamal olid hawaii lilled kaelas, papal olid rohelised juuksed ja mina olin muidugi nõid. Kuigi papa arvas, et ma olen pigem Megi Poppins :D
   Kui see show seal lõpuks pihta hakkas, siis oli huvitav küll. Lahedad kostüümid ja autod ja orkestrid olid kõik rongkäigus. Kokku kestis vist mingi tunnikese ja siis juba sõitsime tagasi koju.



Ma olen väga väga rahul selle nädalavahetusega (k.a. reedega:D). Aga rahul ka sellega, et saan homme kooli minna, sest mulle meeldib seal :)

No comments: