Thursday 20 February 2014

#202

Pühapäeva hommikul lendasin juba varakult trenni live. Pärast rongis nägin õde, tal ei olnud rattal sadulat :D

Õhtul sõitsime õe ja vanematega Lüdinghausenisse kontserdile. Nägin oma klassikaaslasi ka seal.
Pärast tahtis mama jäätist sööma minna, aga kohvik oli kinni...

Esmaspäeval koolis oli hea kodune olla, sest sõbrad praktikalt tagasi. Kuna 9kl oli ka väga super, siis käin nüüd mõlemas. Mulle anti 7 erinevat tunniplaani ja iga tund võin ise valida, kuhu lähen. Super lihtsalt, vahepeal ma nii armastan seda, et absull mingit süsteemi koolis pole :) Valisingi siis huvitavad tunnid ja head õpetajad ja olen no nii rahul. Varsti kirjutan lähemalt, et mida kõike õpin nüüd :)

Eile trennis kaotasin oma kaardi ära jälle. Ei tea mis sellega on :D õnneks oli keegi armas inimene selle infoletti viinud, pääsesin jälle trahvi maksmisest :D

Koolist koju sõidan hetkel. Siiani on olnud väga imelik päev. Mul hakkas hommikul ninast verd jooksma. Ei jäänud seisma ka, siis mama pani mulle jääd otsaette. Andis veel mingi tableti ja rääkis, et see fosfor ja aitab ninaverejooksu vastu. Neelasin alla selle. Järkal hetkel sain teada, et seda peab keele peal ainult hoidma :D

Koolis esimeses tunnis vaatasime filmi, mida juba inkas kunagi vaadanud oleme..

Siis pidin oma uude inglise keelde minema. Olin teisipäeval ka seal ja see on super super super. Tegin tänaseks isegi koduse töö ära :D Tahtsime siis klassi minna, aga seal olid juba õpilased ees. Siis tuli hr.K, (mu filosoofia õps ja vahetusõpilaste koordinaator ja üldse kõige normaalsem inimene kogu antonis) ta ütles, et tal tund seal. Hakkasime siis grupiga uude klassi minema. Aga hr.K kutsus mind õpetajate tuppa, et tunniplaani paberid anda. Pärast seda ma muidugi ei leidnud oma gruppi enam. Küsisin hr.K käest, et kuhu ma lähen. Samal ajal läksid mööda Natu ja geo õps, et gloobusega pilti teha. Hr.K ütles lampi, et ma läheks nendega geo klassi kaasa. See oli nii lamp. Üritasin akendest vaadata ja oma klassi leida. Siis tuli üks üli tore praktikant, seletasin loo ära ja ta soovis edu :D otsisin teisest majast ka aga oma gruppi ei leidnudki. Kohvikus olid paar sõpra ja ühinesin nendega. Ninast hakkas jälle verd jooksma..

Pärast oli bio ja saime mannekeenil organeid ära võtta. Siis arutasime Natuga niisama maailmaasju ja tulingi bussile. Koju spatti ära. Tsauki:)

No comments: