Wednesday 12 February 2014

Midagi vahetuskoolist

Muidu olen 10. klassis, aga nad pidid kaheks nädalaks praktikale minema. Mulle öeldi, et ma nii kaua siis 9. klassis käiks.

Okei, eelmisel esmaspäeval läksin õpside tuppa. Ootasin 9.kl õpsi, aga ta ei tulnudki. Lõpuks tuli minu juurde mingi naine ja küsis, et kas saab aidata. Rääkisin loo ära. Siis see naine kutsus sekretäri. Sekretär oli hästi lahke, kuulas ka mu loo ära. Tal muidugi polnud aimugi, et ma üldse vahetusõpilane olen. Missest, et ta mind enne ka aidanud on.

Noh okei, läksime siis kabinetti. Ütlesin et mul on 9kl tunniplaani vaja. Ta võttis suuuuurest kaustast 9.a kl tunniplaani. Õnneks nägin ja ütlesin, et ei, mul 9.e kl plaani vaja. Okei, tegi mulle sellest koopia ja soovis veel ilusat päeva.

Olin siis nädala seal 9e klassis ja väga super oli. Kuna aga poolaasta läbi sai, siis sellest esmaspäevast tuli neil uus tunniplaan.

Noh, jalutasin siis jälle sekretäri juurde. Seal see sama naine oli, vaatas mind nagu poleks kunagi varem näinud. Ütlesin siis, et olin 9 kl aga neil uus tunniplaan, et mul oleks seda vaja. Ta vaatas mind nagu ma oleks palunud tal just mingi laipa ära peitma minna. Siis küsis, et kes 9kl klassijuhataja on. Et ma peaks tema käest küsima, et äkki saan tunniplaani. Sest neil sekretariaadis EI OLE LUBATUD TUNNIPLAANE KELLEGILE ANDA

No ma siis ütlesin sellele naisele, et kuulge, te ju eelmine nädal tegite koopia ja andsite mulle tunniplaani..

Kõik mis ta ütles: "andsin või"

No comments: