Monday 27 January 2014

for the weekend

Nädalavahetus oli supper! Laupäeva hommikul sain oma telefoni tagasi. See oli küll meeldiv üllatus, sest ega ma seda nii kiiresti ei oodanudki, aitäh :)

Siis tuli Micki Aschebergi ja saime kokku. Trippisime mingisse poodi ja ostsime lõuendi. Plaan oli siis klassiõele sünnipäevaks üllatus teha. Läksime meile ja hakkasime maalima. Asi lõppes nii, et tegime terve pildi värvilisi ruute täis ja kirjutasime pärast markeriga peale. Hehe, aga tegelikult sai armas :)

Trippisime siis ratastega klassiõe juurde. Väljas oli 6° ja ma mõtlesin, et ikka suur õnn on siin olla:)

Mul on nii hea meel, et mul on selline sõbranna nagu Micki :)
Tuli välja, et meil on niii palju ühiseid omadusi ja üldse, mõnede inimestega lihtsalt on see "minu inimese" tunne :D

Pühapäev oli väga spontaanne. Lebotasin hommikul diivanil ja mõtlesin, et mis teha võiks. Klassiõede kirjutas, et sõidab perega kuhugi ja kutsus kaasa. No ma siis läksingi :D Ja see oli küll ülilahe!! Sõitsime Bielefeldi (150km). Seal oli lumi maas ja õhtul oli 0° Jalutasime ka pool h väljas ja sellest täiesti piisas. Mul talve isu täis :)

Külastasime mingit näitust. Seal oli suur maailmakaart. Ma siis kohe läksin uurima, et kus mu kodumaa...kui järsku see alarm piiksuma hakkas. Ma rumal, ei saanud aru ka, et mina seda tegin...haha, piinlik :D

Õhtul läksime hiina restorani. Ma ütlen teile, buffee on saatanast. Aga lihtsalt uskumatu, kui häid toite on olemas..

Mu sõbranna pere on samuti megalahe. Soovitasin neil vahetuspereks hakata ja nüüd nad juba kirjutavad Yfule avaldust :) super, väga väga veab sellel, kes sinna perre satub!

Tagasisõites laulsin neile Põdramaja. Kiitsid mu laulioskusi, ilmselt puhtast viisakusest :D

Lühikokkuvõte oli see. Üldiselt on vägagi meeldiv olla tagasi sotsiaalses elus oma telefoniga :D ja lõpuks ometi saan jälle oma muusikat kuulata.
+ Blogi normaalsemalt kirjutada. Aga pildid lisan ikka hiljem. Tsaukitsau :)

No comments: