Tuesday 21 January 2014

Mingi tekst

Tere rahvas. Esmasp2ev, 20.jaanuar j6uan kooli ja muidugi essad tunnid vabad, tundub, et olen terves koolis ainuke, sest t2itsa üksi istun siin. M6tsin jalutama minna, aga telefoni olen koju unustanud.Niisama k6rvaklappidest ka abi pole :D Pabereid ka pole kaasas, kuskilt leidsin pool A4 ja nüüd kirjutangi siia hetkel. Muidu pole ammu bloginud. üldse ühe korra olengi ainult arvutis k2inud :) Vahepeal, kui teen midagi lahedat, siis m6tlen, et kuidas ja mida sellest kirjutada v6iks. Aga mul ei ole nagu seda tunnet, et paberile kirjutaks ja p2rast netti...

Esmasp2eval 6.jaanuar k2isin Lüdinghausenis, mu 3 klassi6de pidasid koos sünnip2eva. V2ga super oli. N2gin paljusid inimesi uuesti ka, kellega kunagi festivalil r22kisime. Teisip2ev oli vaba p2ev ning kool algas alles kolmap2eval. Natuke raske oli rutiini tagasi saada. Reedel olin ikka v2ga v2sinud juba. L2ksin kell 18 magama ja magasin laup2eva l6unani.

Pühap2eval tulid Moni ristivanemad meile 6htus88gile. Nad olid just Tallinnas k2inud ja v2ga vaimustuses. Muidu kohtasin veel kedagi, kes sattus Tallinna pidusetama ja peol kohtas kahte tüüpi, kellest yks kandis koguaeg mingit kohvrit kaasas. Vahepeal j2eti ta isegi üksi seda kohvrit valvama. P2rast tuli v2lja, et see oli rahapakke t2is :D

- Pidin YFUle mingi küsimustiku t2itma. Esimene küsimus oli: "Kui su vahetusaasta oleks film, siis mis oleks selle nimeks?". Kirjutasin sinna muidugi: "Keine Ahnung."  Hiljem Moniga arutasime, et sellised küsimused ei ole t6esti eriti asjalikud. V6tad selle paberi ja m6tled, et davai, nüüd keskendun. Ja siis selline küsimus.. Igastahes, viimasesse küsimusse sai kommentaare kirjutada. Kirjutasin siis, et esimene küsimus on ikka v2ga m88da. Saksa keeles ei julgenud, inglise ka mitte :D

- Ostsin uue telefonikaardi. No ütleme nii, et see internet on kergelt puudulik. Saan juba t2itsa aru, miks neile k6igile wow tundub, et Eestis nett igal pool t88tab.

- Otsustasin endale siiski selle tindipliiatsi osta. Praegu ka kirjutan sellega, v2ga mugav :D

Laup2eval 18.jaanuar pidi s6branna Aschebergi tulema, aga ta ei saanudki tulla. Mind tegi ikka natuke kurvaks.Sest fakt on see, et v2ljaspool kooli olen ma enamasti üksik. S6prade leidmisega pole probleemi olnud. Aga n2iteks n2dalavahetust koos veeta on ikka suht keeruline. Sest mitte keegi reaalselt ei ela Aschebergis ja bussiliiklust Nordkircheniga (see, kus mu parim s6branna elab) ei ole. Natalia kolis ka 2ra ja sinna ka transporti pole. ühes6naga jah, natukene halb on see. Samas koolis on lihtsalt super! Ma olen küll parimasse klassi sattunud :) Kuna meil j22b p2ris tihti tunde 2ra, siis chillame palju Lüdinghausenis v6i niisama kohvikus. Vast ongi mulle siis ette n2tud koolis sotsiaalset elu elada, p2rast kooli trenni teha ja 6htul kodus 6ppida.

...Aga kuna v2ikevenna on Austrias suusapuhkusel, siis mama tegi suurpuhastust. Hakkasin teda aitama ja p2rast l6unas88ki l2ksin shoppama. Kvaliteetaeg vist :D

Teisip2ev:

Nii, kirjutasin just kogu selle teksti paberilt siia ümber ja lisaks veel, et esmasp2evane koolip2ev oli supper, lihtsalt armastan oma klassi :)

Vahepeal tuleb siia üks poiss, kes l6petas eelmisel aastal kooli ja hakkas nüüd maailmas ringi reisima. Ta teab palju igast riikidest ja toitudest ja tegi eile meile 6htus88ki. Kana, k88giviljad ja hirsipurer, suur oli mu üllatus :D

Jah nii, midagi sai nüüd siia kirja. Enam ei jaksa. Tsaukitsau, olge tublid :)

ei ole mind pildil :)

No comments: