Thursday 23 January 2014

peatudes bussipeatuses

Haha, mainiks veel 2ra, et vaheajal 6ppisin rattaga k2ed lahti s6itma. Jah, ma t6esti ei osanud varem. Aga ilmselgelt oli asi selles, et ma lihtsalt ei julgenud proovida :D

Siis eelmisel reedel kokkasin ja t2na j2lle. Papa ytles, et nii maitsev oli. Mulle ka maitses. Meil ongi sama maitse :D

Sain muidu selle bio t88 ka tagasi, 28% arvutasin v2lja. M6tlesin, et ikka jube v2he on. Aga siis n2gin, et 3 inimest meie grupist (20inimest) on sama tulemuse saanud. Ja no ma oleks ju paremini teinud, kui oleks inglise v6i eesti keeles saanud kirjutada. Niiet, rahul endaga, parem ikka kui koju minna :D

Nii sain vahepeal s88gi valma. Nii hea, ma loodan, et vend ja 6de ka proovivad. Nad pole veel eriti k88giviljadega harjunud :D

Eile k2isin Mynsteris Heleni juures. Yfu n2eb ette, et peame v2hemalt kord kuus kohtuma. Tore oli. Sai ka Mynsterisse trippida. Muidu McFitis on praegu remont. Homme alles lendan sinna laivi :)



Asoo, tahtsin veel öelda, et meil pidavat külmaks minema nüüd. Aga peenardel on igatahes juba lumikellukesed ja kohe hakkavad 6itsema ka. Kui lähebki korra külmaks, siis elab selle nädalakese üle ja tere kevad !!!!! Super :)

No comments: