Tuesday 20 May 2014

Reisime ja reisime

Hey hey people!

Eelmisel nädalavahetusel lebotasingi siis Münsteris, ilm oli ka mingi jama, niiet välja minna ei saanud. Aga sain puhata ja just seda ma ju tahtsingi :)

Esmasp, teisip koolis olid head ja produktiivsed. Kolmap mitte nii väga, sest ma olin külmetunud ja enamus inimesi klassist olid kuskile keemia või füüsika üritusele läinud. Tegelt ma poleks pidanud üldse kolmap kooli minema, aga keegi ei öelnud mulle, tore küll :D

Pärast kooli Münsterisse ja sinna ma jäin ka. Kahjuks tervis läks aina halvemaks ja neljapäeval liikusin koju. Magasin kuni laupäevani. Siis sõitsin Gino juurde ja vaatasime Dortmund vs. bayern. See oli üli jama....

Tervis oli mul ka jama. Käisin vannis, aga parem ei hakanud. Katsetasin veel mingeid ravimeetodeid, aga tulutult :D Seljavalude ja õhupuudusega magada üldse ei saanudki, agaaaa

Kell 7.48 võtsime musiga bussi ja trippisime rongipeale, edasi Ascheberg, kus Moni meid peale võttis. Jaaa, mu kallis õeke sai neljapäeval load!!! Igaljuhul sõit oli meil siis Düsseldorfi. Uskumatu, kui ilus see linn on. Mul polnud mitte mingeid ootusi, aga juba esimesest hetkest oli et woww, kui roheline. Ja kui me Rheine äärde jõudsime, siis üllatusin veelgi rohkem, ilus :)

Mama, Moni ja Jonas olid kontserdil ja kui me pärast seda kokku saime oli mamal äkkidee Kölni sõita, no, tegime teoks. Mu õde sõidab väga palju paremini autoga kui mama :D

Ilm oli suurepärane, kahjuks mul oli nina kinni :D

Kölnis kohtusime Carina ja Michiga ja vaatasime katedraali, ilus, ilus, suur ja vägev oli. Siis käisime veel pitsat söömas ja hakkasime tagasi sõitma.

Kodus tegin mama juhendamisel raviprotseduure, mis mõjusid väga hästi! Täna küll koolis ei käinud ja mamps ütles, et võiksin veel kodus olla ja tahtis üldse antibiootikume mulle anda, aga no sorri, mul igav ja homme kindlalt kooli mineks :)

Kolmapäevaks lubab 31 kraadi wowowowoo :)

Piltidega on hästi kehvasti, sest see sõit oli nii spontaanne, et mul muidugi polnud kaamerat kaasas...

Düsseldorf:


armsad pojad olid nendel partidel :)
(paremalt teise pardi kõrval olev kollane täpp :D)

Rheine

sadam

selfie:D

ikka palmipuuga ka pilti :D

 Köln:





nii suur oli, et ei mahtunud üldse pildile :)


Novot ja das was. Parem segane postitus, kui üldse mitte postitus :)
Palju tervitusi ja olge ikka edasi tublid :)

No comments: