Saturday 10 May 2014

2 nädalat kooli

Esimesel nädalal oli kool ainult 3 päeva. Ei olnudki väga hullu pärast vaheaega. Hommikuti pole ka midagi hullu üles tõusta, kuna väljas on nii valge ja tüüpilise eestlasena vist ei saa ma nagunii päikesepaiste ja linnulaulu käes magada :D

1.mai
Igaljuhul Neljapäeval oli esimene mai. Seda tähistatakse Saksamaal jällegi suurelt. Traditsioon näeb siis nii välja, et grupp sõpru koguneb hommikul kella 10 paiku. Neil on kaasas üks käru, kus sees on palju alkoholi, kõlarid, grill, natuke süüa ja muud vajalikku. Ja siis hakatakse kõndima. Mööda maanteed, kuni kokkulepitud kohtumispaigani, kuhu siis kõik ümbruskonna inimesed kokku tulevad.
   Meie sõitsime Dülmenisse. Napilt jõudsime Alexiga rongile, kuna 1.mai puhul bussid normaalselt ei sõitnud. Igastahes, kui sõpradega kohutsime, hakkasime kohe minema ka. Teepeal tegime üsna palju peatusi, näiteks grill ja erinevad mängud ja ma jõudsin omale võilillepärja jälle teha. Ja kohutsime veel teiste inimestega ja ei lõbus oli. Ilmaga oli megalt vedanud. Jätsin oma kingad lihtsalt kuhugile teeäärde ja läksin paljajalu edasi. Kuskil 3h hiljem jõudsime siis randa, kuhu kõik kohale olid tulnud. Randa pääsemiseks pidi pileti ostma :D Kella 18 paiku olid juba kõik väsinud ja rand täitsa inimtühi. Kuna meil oli 10km tagasi kõndida, siis haarasin teepealt oma kingad kaasa. Igaljuhul tundus see teekond ikka maru pikk. Otsustasin hääletada, korra sain siis oma näpu püsti, kui tuli meelde, et yfu reeglid ei luba. No mis siis ikka, kõndisime siis edasi, aga lõpuks tuli meile keegi ikka autoga järele :)
   Hommikul vaatasin, et kinga tallas reaalselt augud, nii suured, et saan läbi kingade vaadata nüüd :D



 
mu rongifotoshoot :D

nii ta algas ja

 
 

Reedel siis midagi vist ei teinudki, sõitsin koju ja nägin, et Jonas on Indiast tagasi tulnud, hea meel selle üle :) Laupäeval sõitsin jälle Münsteri. Tegime elektrigrillil süüa, shampinjonid ftw :D Igastahes õhtul sõitsime Alexiga Aschebergi :)
 
4.mai
Peale hommikusööki sõitsime mama ja Alexiga minu viimasele YFU kohtumisele. Jea, leidsin uusi sõpru ja kohtasin vanu. Nägin näiteks Grace-I, kellega Berliinis tuttavaks saime. Kuna ta on Mehhikost, siis ma olin juba leppinud, et ma teda enam kunagi ei näe. Aga mama ütleb, et me kohtame kõiki elus 2x....
 
Meeting oli hästi, hästi ilus ja armas. Tegime väikse tänukontserdi hostperedele ja pärast seda oli grillipidu. Jälle shampinjonid :) Ilm oli ülimalt ilus, kingad autosse ja läksime kuskile järveäärde ja loodusparki ja super lihtsalt, sain veidi looduses olla :)
 
MINU EESTI !
 
Jätsime hüvasti Danielaga Lätist, kellega alles paar tundi tagasi üldse tuttavaks saime. Vahest tunned lihtsalt kohe oma inimesed ära :)
 
 

lihtsalt õnnelik looduse ja ilusa ilma üle :)
 
 
Õhtul helistasin koju emmele ja täiesti spontaanselt sain ka Mammu ja tädi Kristiga rääkida, ikka lahe on, kuigi sõnad kohati lihtsalt meelde ei tule :D
 
Ja siis esmaspäeval sai jälle kooli mindud. Natalial oli sünnipäev ja chillisime sellel nädalal 4 päeva 9.klassis, kuna meie enda klass Berliini sõitnud oli. Ma muide olen selle nädalaga tõesti tundnud, et kool on kuidagi huvitavaks muutunud. Isegi kui ma ei keskendu, saan julgelt 80% tundides aru. Muidugi keerulisi tekste ja aineid nagu nt filosoofia, eriti ei mõista, aga esimeste kuudega ei anna üldse võrreldagi :)
 
Teisipäeval ja neljapäeval käisin ka Münsteris. Teisipäeval sain Heleniga üle pika aja kokku. Nii tore on ikka lihtsalt lobiseda kellegagi, keda 100% usldada saad. Ikka pean veelkord mainima, et paremat tugiisikut ei oskaks soovida <3
 

 
 
Tänasel reedel on Ginol 29. sünnipäev. Selle auks ka ülalpool olevad pildid! Kahjuks ma ise tema peole täna ei jõudnudki, sest otsustasin Natalia peo kasuks. Vend sai mulle taksot teha ja pidu ise oli ka lahe, kuigi pool rahvast ainult portugali keeles rääkis :D
 
 
Igaljuhul olen ma nüüd väga väsinud. Ülimalt tegus ja tubli nädal on olnud. Nüüd kavatsen lõõgastuda ka terve nädalavahetuse. Super, et jõudsin blogi ka tehtud :)
 
Head ööd armsad eestlased, ma igatsen teid! <3

No comments: