Wednesday 25 September 2013

Morgen of the lovely Mittwoch

Jah ma istun koolibussi põrandal hetkel, haha, vähemalt saan kogeda, mida saksa õpilased kogema peavad :D

Esmaspäeval läksin vara magama ja ilusti välja puhkasin. Olin ikka päris vässu ka, sest koolis oli nii igav ja õhtul läksin jalka trenni. See kord oli teine treener, kes on meie naaber, siin on kõik naabrid :D

Eile, teisipäeval lendasid vanemad pukusele, ohhjah, sain sõnumi ka, et seal 25kraadi ja nad nüüd randa..

Aga maja on tühi täiesti, sõin üksi hommikusööki ja mingi poiss tuli uksetaha ja ma arvasin alguses, et see on see poiss kes leiba ja mune müüb haha :D Tegelt oli Tomi sõber.

Eile pärast kooli tuli Natu meile ja õppisime saksat. Tegelt rääkisime niisama ka ja nii hea ikka, et ta siin on. Eile sai meil mõlemal kuu aega Aschebergis...

Näitasin talle ka raamatut Eesti kohta, mille oma perele tõin. Kõik kellele olen näidanud seda, on pärast öelnud, et nad ei arvanud never et Eesti nii ilus on ja et seal nii palju kultuuri on :) ohhjah, veits kurvaks teeb selle raamatu vaatamine..

...Tegelt ei ole see bussi põrand üldse mitte nii soe, kui võiks olla. Aga teisest küljest hea ka, sest muidu mul tuleks uni tagasi :D

Tsaukitsau ja olge ikka sama tublid edasi seal kaugel põhjamaal <3

No comments: