Friday 20 September 2013

20092013

Esmaspäeval pärast kooli läksime klassiõdedega dönerit sööma. Kes ei tea, siis google. Igastahes, enne kui saksasse tulin, ütlesid kõik, et ma pean kindlalt seda sööma :D
Ausaltöeldes jääb see ilmselt mu elu esimeseks ja viimaseks korraks. Liiga palju liha:D

Õhtul läksime Natuga jalkatrenni. Tüdrukud on nii toredad seal ja kuigi ma midagi ei oska, hakkan ikkagi seal käima, saksamaa ju ikkagi :D

Teisipäeval juhtus palju asju. Pärast kooli läksin Münsterisse ja ostsin kleidi laupäevaks. Kui koju tulin, läksin trepist üles ja vend seisis koridoris ja ütles helloo. Siis sain aru et see polegi Pati vaid hoopis Michael, mu kolmas vend, keda ma veel näinud polnud :D Igastahes on tema ka samamoodi tore nagu nad kõik. Ja ta elab Göttingeni lähedal, niiet sinna minek talvel kindlalt yeee :)

Kuna teisipäeval täitus mu hostvanematel 25a abielu, siis tuli meile preester külla. Sõime rohelist juustu :D

Pati ostis eelmisel nädalal väikesed kalad ja teisipäeval 3tk neist juba sünnitasid :D lahe :D

Terve nädala oleme hõbepulmaks ettevalmistusi teinud. Osad külalised ööbivad hostelis. Eile läksime papa ja Michiga sinna, ning leidsin eest oma klassiõe :D selgus et see hostel on nende pere äri ehehee, väike Ascheberg :)

Täna on mamal vaba päev, seega pidin hommikul koolibussiga kooli minema. Salie pidi siia tulema ja pidime koos bussipeatusesse sõitma.

Ärkasin kell 6.30 ja sättisin ennast valmis. Pärast hommikusööki läksin üles hambaid pesema. Kell 7.15 läksin alla, aga Salie polnud ikka veel tulnud. Papa ja Michi olid juba lennujaama külalistele vastu sõitnud. Mama ütles, et kui Salie ei tulegi, siis ma jäägu koju. Ja ta ei tulnudki.

Olime siis Karinaga kahekesi, kui uksekell helises. Kõik naabrid olid uksetaga. Nad panid sinna kaunistusi :D kell 7.30hommikul haha:D

Kuna aega oli palju siis otsustasin jooksma minna. Kui tagasi tulin, selgus, et kõik külalised on juba kohal. Normal, käisin pesus ja liitusin hommikusöögiga. Meil on elutoas 3 suurt lauda ja nii palju inimesi :D enamus aega räägivad kõik poola keeles ja ainult meie Karinaga ei saa aru. Aga üks mees oskab vene keelt niiet natuke sain oma oskusi demonstreerida :D

Pärast sööki abistasin mamat ja siis istusime kõik niisama köögis. Tegin papaga poenimekirja. Järsku ta küsis, et kas ma olin ainult 2h koolis. Ma siis ütlesin, et ma ei läinudki kooli, sest Salie ei tulnud. Ja siis selgus, et Salie OLI SIISKI TULNUD, aga papa arvas, et ma olen juba ära läinud ja ütles Saliele, et ta üksi läheks. Hahaaahaa, tegelikult ma pesin hambaid samal ajal :D nüüd arutasime, kuidas seda olukorda õpetajatele seletada :D huumor :D

Hetkel kõik, ma lähen seltskonda tagasi nüüd, olge ikka tublid ja kalli kalli :)

No comments: