Monday 2 September 2013

Minu kuu aega Saksamaal

Täpselt kuu aega tagasi algas minu aasta vahetusõpilasena Saksamaal. Uskumatu, et juba on 1 kuu läbi. Aga ma arvan, et edukalt läbitud. Nüüd on veel 10 kuud ja ma loodan, et need tulevad sama edukad :)

Ma olen nii palju asju jõudnud teha selle kuu aja jooksul. Ma olen elanud kolmes erinevad peres. Ma olen olnud nii paljudes kohtades, ma olen tutvunud nii paljude uute inimestega ja ma olen leidnud sõpru :) Uskumatu, aga mõned neist uutest inimestest on väga lühikese ajaga saanud meeletult kalliks.

Enne Saksamaale tulekut käisin ELO-l. Seal üritati meile selgeks teha, et me päriselt ka läheme nüüd üksinda, aastaks ajaks uude riiki ja uude keskkonda elama. Kõige meeldejäävam harjutus, mida tegime, oli minujaoks see, kui kõik pidid ühe kinga jalast v6tma ja oma jala võõra kinga sisse panema. Kujuta ise ette, ei ole just kõige mugavam tunne. Kõik on ju nii erinev. Vahel kohe üldse ei sobi see uus "keskkond". :D Igastahes jah, meid kõiki visati pea ees tundmatus kohas vette ja meil ei ole valikut, pidime ujuma õppima. Nüüd saan aru, milleks see kinga harjutus vajalik oli :D

Kujuta ette, et ühel päeval oled lihtsalt uues perekonnas. Elad samas kodus inimestega, keda oled teadnud ainult ühe päeva. Ja sa oled seal nagu pereliige. See on nii imelik. Ja ma arvan, et tegelikult on seda võimatu ette kujutada, kui pole seda ise läbi elanud :D Ja sellepärast ma arvan, et mulle kõige lähedasemateks sõpradeks saavadki teised vahetusõpilased. Sest me oleme samas olukorras ja me lihtsalt mõistame üksteist. Ja see on nii lahe :)

Laupäeval kohtusin Nataliaga. Natalia on vahetus6pilane Brasiiliast. Ta elab minuga samal tänaval ja ta on minuga sama vana. Ning me õpime samas koolis ja loodetavasti saame ka samas klassis olla. Natalia on väga tore ja armas tüdruk. Ta on olnud Saksamaal nädal aega ja mul on nii hea meel et ta nii lähedal elab :) Homme läheme koos kooli ja valime omale õppeained ja saame muud infot. Päriselt hakkab kool pihta kolmapäeval.

Laupäeval käisime ema ja vennaga jõusaalis. See oli nii lahe. Mul on siiamaani kõik lihased valusad, aga mulle meeldib :)

Eile, pyhapäeval, käisime emaga jalgrattamatkal. Tegelikult sõitsime kokku umbes 12km. Aga käisime siis ühte lossi vaatamas. Kui lossi juurde jõudsime, nägime, et Natalia on ka oma perega seal:)

Siis sõtsime autoga Lüdinghausenisse. Mu õde tuli Hollandist ja läksime talle ja sõbrannale rongi vastu. Lüdinghausenis oli palju palju rohkem inimesi, kui eelmisel korral. Ja ikka väga armas linnake on see :)

Ja õhtul lebotasime niisama õde ja vennaga, lihtsalt lobisesime ja meil oli nii naljakas. Võibolla on sellepärast ka mul lihased valusad :D üleüldse saab siin peres väga palju nalja ja siin on nii hea ja lõbus õhkkond. Mul on väga hea meel, et ma just siin olen. Mul on väga väga vedanud :)

Täna hommikul vaatasime õega mingit saksa reality showd. No see oli ikka üle mõistuse. Uskumatu, mis inimesi olemas on :D Aga no jah. Siis saime Natalia ja tema õega kokku ja läksime rongiga Münsterisse. Münsteris oli nii palju rahvast. Aga kõik olid noored inimesed ja mulle ikka väga meeldib see linn. Käisime ühe väga ilusa kooli juures. See on ülikool, kus saab õppida bioloogiat ja kõike loodusega seotut, niiet, vast mulle :D Ja seda kooli kutsusid nad lossiks. See nägi tõesti välja nagu loss. Läksime sinna sisse ka ja no maru kena oli ikka :)

Kooli ees toimus Saksamaa otsib superstaari casting :D Olime natuke aega seal juures ja see oli ka lõbus. Pärast käisime kuskil keskuses ja tulime rongiga tagasi :)

õde hakkas klaverit harjutama ja see on ikka uskumatu, kui ilusti ta mängib. Lihtsalt super :)

Ja see ongi vist hetkel kõik. Ilusat jätkuvat koolinädalat teile seal kaugel ja varsti juba kirjutan jälle :) Tsaukii <3

koolimaja :D

superstaarid aeti bussi :D

No comments: