Sunday 15 September 2013

Kuus nädalat ja 2 päeva

Tere kallid lugejad, nüüd võtsin lõpuks aja maha, et pildid arvutisse tõmmata ja blogisse uus postitus teha. Enam ei mäletagi, mis k6ik toimunud on, aga väga kiiresti läheb aeg ja tore on olnud :)

Enamasti lõppeb mu koolipäev kell 13.15. Siis on mamal lõuna ja saan temaga koju. Aga vahepeal ikka peab koolibussiga minema ja see oli alguses suht pöörane. Selleks, et omale istumiskoht saada, tuleb olla väga agressiivne. Alguses läksin Natuga sama bussiga, aga siis sain aru, et teine buss sõidab hoopis kiiremini ja seal on rohkem ruumi ja nooremaid õpilasi üldse pole. Niiet nüüd pole koolist koju minek enam nii ebameeldiv :D
esimene koolibuss 

Esmaspäeval pärast kooli tuli minu tugiisik meile külla. Igal YFU vahetusõpilasel on oma tugiisik. Minu tugiisik on Helen ja ta elab Münsteris. Ta on väga tore ja ta oli ise ka kunagi vahetusõpilane. Näitasin talle kodu ja lobisesime niisama ning pärast viis Pati meid rongijaama :)

Teisipäeviti on mul ainult 4 tundi. Pärast kooli läksin Münsterisse. See on rongiga 20min. Kuna mu hostvanemad tähistavad oma hõbepulma, siis on mul kleiti vaja. Veetsin terve pärastlõuna mööda poode kolades :D

kolmapäeval oli mamal sünnipäev ja ajalootunnis tegin talle kaardi :D

inglise keele tunnis anti meile väga paksud ja rasked raamatud, 
aga õnneks me ei pea neid kooli kaasa võtma :)


   Neljapäeval jäid j2lle mõned tunnid 2ra. Kool lõppes kell 11.30. Läksin siis Münsterisse, et oma kleidiotsinguid jätkata. õhtul läksin mamaga koori kaasa. Mõtlesin, et istun niisama seal ja kuulan kuidas nad laulavad, aga kus sa sellega. Anti mulle ka sõnad laulsin ka. Pooled teist kindlasti ei usu, aga jah, ma tõesti käin nüüd iga nädal kooris laulmas :D:D Ma olen sopran nüüd :D Alguses laulsime ladina keeles, siis mingit aafrika laulu ja hiljem inglise ja saksa keeles. 
    Kui koorijuht kuulis, et ma olen Eestist, siis sattus ta nii vaimustusse ja hakkas kõigile laulu - ja tantsupeost rääkima :) Kui koor läbi sai, siis tuli mingi mees minu juurde ja hakkas saksa keeles rääkima, et tere, kuidas läheb. Ma mõtlesin, okei, kes see nüüd siis on. Aga siis ta ütles, et ta on linnapea ja tervitas mind ja andis oma visiitkaardi ja kutsus kolmapäeval kohvi jooma :D

Reedel j2id j2lle mõned tunnid ära. Pärast kooli magasin tund aega ja siis abistasin veidi hostvanemaid. Kell 19 l2ksin Natu juurde ja üks tüdruk võttis meid auto peale ning sõitsime Lüdinghausenisse. Seal toimus siis festival. Alguses olime klassiõe juures ja siis l2ksime festivalile. Ma kohtusin nii paljude uute inimestega. Kõiki n2gusid tean, aga nimed ei jää absoluutselt meelde. Täiesti võimatu :D 
    Kui koju tagasi jõudsin, siis olid õe ja venna sõbrad siin ja olin veidi nendega. Aga väsimus oli suur ja läksin tuttu ära :)

Laupäeval läksime mina, mama, papa, Moni ja Dani Münsterisse. Moni läks klaveritundi, mama läks juuksurisse ja papa läks kellegi last hoidma. Vihma sadas, aga sellegipoolest jalutasime Daniga mööda Münsterit ja ootasime mamat. Dani on siis vahetusõpilane Ungarist ja ta teab Blankat!! Ja ühte eeslast ka ja üleüldse teab ta üllatavalt palju Eesti kohta :) Käisime mingis kohvikus ja ma jõin nii head kakaod. See ületas küll absoluutselt k6ik latted, mida proovinud olen :D
     Hiljem läksime Moni, Dani ja Pati ja tema sõpradega kuskile teise linna. Midagi v2ga asjalikku ei teinudki, jalutasime niisama ja lobisesime.  
    Kodus magasin jälle tunnikese ning siis l2ksime Moni ja Daniga synnipäevale. Vihma sadas, kui ratastega olime ja mitte midagi ei näinud, kuhu ma sõidan :D Aga kohale jõudsime ja pidu oli tore. Kui tagasi sõitsime, siis õnneks ei sadanud. Kuigi ikka vist külmetasin, sest täna olen natuke tõbine...Aga pole hullu.

Täna, pühapäeval magasin kaua ning siis sõime kõik koos hommikusööki. Siis läksime papaga ratastega sõitma. Läksime kuskile metsa, aga seal ei olnud mitte ühtegi seent :D Hiljem sõitsime mama, Moni ja Daniga Nordkirchenisse lossi vaatama. See oli ikka väga väga suur ja ilus. Tegime palju pilte ja meil oli väga l6bus :)

R22kisin Paulinega ka ja ta ütles, et ta lendas reedel Eestisse ja et mu kohver ootab mind Goettingenis! 

mu lemmikud :D




 
linnukesed :)

jaa, meil on koduaias kiivid ja põldmarjad :)

Hetkel kõik, üritan nüüd mõned täpitähed siia copyda ja lähen tuttu ära. Kalli kalli, igatsen teid :)

2 comments:

Unknown said...

Need on mingid pardid ve ?

Margit said...

Maru suured olid pildilt eii saa aru:D