Wednesday 23 April 2014

Vaheaja I nädal ja II nädalavahetus

Kolmapäeval tulid Micki ja Maggi mulle Aschebergi külla. Plaan oli siis veeta koos üks päev. Neil oli kõik organiseeritud ja see oli nagu sünnipäevaüllatuseks mulle. Kõigepealt vaatasime ühe filmi. Kuna ma selliseid fantaasifilme tavaliselt ei vaata, siis olin positiivselt üllatunud, sest huvitav oli. Ja ikka veel on meeles, mis seal toimus :D

Peale seda sõitsime Münsterisse ja lebotasime Aasee ääres. Plikad olid kooki küpsetanud ja loomulikult oli see ülimaitsev. Pikutasime siis rahulikult seal, kuni järsku Alex live lendas. See oli ikka korralik ehmatus mulle, kuna ma teadsin, et ta on üldse sõprdega Dülmenis ja et me alles ülehomme kokku saame :D Reaalselt kõik oli nii hästi orgunnitud mu sõbrannade poolt, kes polnud Alexiga üldse tuttavadki. Ja ma ei saanud arugi, kui kõik mulle mingeid valesid kokku luuletasid :D Micki oli veel salaja mu riided ja kosmeetika kokku pakkinud ja nad ütlesid, et ma jäängi nüüd ööseks Münsterisse, no uskumatud neiud ikka :D

Danke nochmal, der Tag war supertoll! Ich freue mich sooooo sehr euch zu haben !!! Micki Maggi Megi <3

Pärast õhtul kokkasin korraliku õhtusöögi, ei põletanud kööki ära ning toit nägi super välja ka. Ja mis peamine, maitses hästi. Tõsiselt, minu jaoks juba piisavalt suur saavutus, et blogis ära mainida :D


Järgmisel  päeval tegime Alexi ja Thomasega salatit ning pärast seda kolasime veel veidi linnas. Ühte hästi ilusti õitsevat põõsast nägime ja loomulikult mul oli pilti vaja kohe :)



Neljpäeva õhtul kui koju jõudsin, chillisime mamaga ja pärast seda vist kirjutasin blogi. Reedel kirjutasin veel ja koristasin ja aitasin mamat ning pakkisin asju. Pärastlõunal viis papa mu rongile ning sõitsin oma toidukraami ja muu vajalikuga linna. Kõigepealt käisin McFitis ning siis trippisin Alexi juurde. Vaatasime filmi ja juba oligi õhtu. Laupäeval olime üsna varakult üleval. Rõdul kohvi ja nii ilus ja soe oli. Pärast vaaritasin hommikusöögi, mis tuli jälle ülihästi välja ja poistel hea meel, et vahelduseks midagi tervislikumat söögiks leidub :D Nii siis pakkisime veel asju ja mingiaeg läksime rongile ning puhkus alga!

Sõit olid tegelikult kõigest Dülmenisse (20min). Tore oli Alexi perega tuttvaks saada, tõsiselt hea meel, sest mul oli ikka hirm natukene. Aga üldse pole probleemi ja kuidagi keele pärast ka enam ei muretse :D Käisime  looduspargis jalutamas ja õhtul tulid Nina ja Jan ja ei tore oli :D Pühapäeval käisime Alexi õe pool hommikusöögil ning siis jalutamas. Õhtul hiljem saime jälle Nina ja Janiga kokku ning läksime lõkkeäärde. See lõke siis on traditsioon lihavõtete puhul. Muidu oli kogu üritus täpselt nagu Eestis mõni külajaanituli. Selle erinevusega, et kell 23 oli kõik juba läbi ja inimesed kodudes :D

Räägiks korra ka sellest, kuidas ma olen järsku aru saanud, kui väga ma ikka loodust armastan. Muidugi mulle on alati loodus meeldinud, aga olles Eestist ja ürgsetest metsadest eemal, siis teeb tõesti iga puu ja põõsas ja lill mu tuju nii rõõmsaks ja muidugi on vaja iga nurga peal pilti teha :D 
Igatsen Eestit ja seda loodust, kus ma üles kasvasin...

hästi palju konnasid

Leidsin piparmünti ja korjasin kaasa, et õhtul teed teha. Uskumatu, et sakslased üldse selliseid asju ei harrasta :D


mis seal salata, tuleb vähem süüa :D
aga ilus oli pargis :)

Henri, kes oli reaalselt pöörane :D




kui me öösel keset tänavat putuka leidsime ja ta muru sisse viisime 

Ja esmaspäeva hommikul õppisin natuke saksat ja siis juba läksime spaasse. See oli ikka super, lihtsalt parim. Ma olen saunast niiiii puudust tundnud. Kokku olime 5 tundi seal ja aeg läks ikka jube kiiresti. Saunast rääkides veel, et soome saun oli nt 60 kraadi ja absoluutselt mingit leili polnud. Inimesed läksid korra sisse ja juba 5 minuti pärast tulid täiesti higisena välja. Ei tea, ma istusin 20 min aga midagi ei juhtunud :D

Pärast spaad sõitsime Münsterisse tagasi. Kui ma lõpuks Aschebergi jõudsin, siis nägi jaamas papat. Mõtlesin, et misasja, kuidas ta teadis, et ma just selle ronigga tulen. Aga siis nägin Monit ja veel kahte tüdrukut, kes minuga sama rongi peal olid olnud. Üli tore ja armas oli õde näha, üle nädala aja. Ja ta sõbranna ja vahetusõpilane Prantsusmaalt on ka ülimalt toredad. Käisime täna, teisipäeval Münsteris poodises ja chillisime niisama ringi. Savi, et nad enamasti prantsuse keeles rääkisid ja ma üldse aru ei saanud, ikkagi oli super tore :D

1 comment:

trabajoenfermeriaalemania said...

Otsime töötajaid tööle Saksamaale www.tta-personalmedizin.de