Wednesday 9 April 2014

Päev 250

Eelmisel teisipäeval sain lõpuks oma kaardi korda ja helistasin kohe emmele. Esimene kord sellel aastal emme häält kuulda. Juttu jätkus ka ikka korralikult, tund aega rääkisime. Pärast läksin jooksma jälle 23 kraadi ja päike :)
Kolmapäeval magasin kodus sest ma polnud tegelikult pärast Berliini välja magada saanudki. Pärastlõunal käisin saalis ja õhtul Alexi pool mängu vaatamas.
Neljapäeval sai 1,5h skype tehtud ja siis jälle jooksma. Reedel sain väga shoki, sest arvasin, et olen rahakoti ära kaotanud. Aga no lõpp hea kõik hea :D Sõitsin Münsterisse ja party up up :)
Laupäeval õhtul sõitsime Gino juurde. Kõigepealt käisime söömas mingis itaalia kohas, ei hakka üldse rääkimagi kui maitsev toit seal oli :D igaljuhul pärast vaatasime mängu. Oli vähe ilusam kui kolmapäeval :D peale mängu vaatasime õudukat. Hoda kogu aeg ehmatas, aga mina oma olematu kujutlusvõimega jäin lihtsalt magama :D kunagi öösel igastahes trippisime bussiga koju ja hommikul vara sõitsin Aschebergi. Lõunal läksime papaga kirikusse, sest seal jagati traditsioonilist Aschebergi toitu, mis oli tõesti väga maitsev, ma ei mõista miks mu pere lihtsalt seda iga päev süüa ei võiks :p
Igal juhul pärast kirikut olin nii väsinud, lebotasin niisama ja mingi hetk jäin magama. Kui üles ärkasin, arvasin tõesti, et esmaspäeva hommik on. Ilma naljata sõin oma jogurti ära. Siis vaatasin, et misasja, papa auto on maja ees. Vaatasin uuesti, et kell on hoopis õhtul seitse. Esimese asjana arvasin, et olen terve esmaspäeva maha maganud ja et juba õhtu :D :D
See koolinädal kuidagi venib nagu wiidekas see pruun magustoit oli. Eile käisin Münsteris,  aga seal läheb muidugi aeg 10x kiiremini ja ma üldse ei tea, saab hakkama veel 3 päeva ja vaheaeg!!!!!

midagi koolist veel :D

No comments: