Saturday 22 March 2014

One way to get the most out of life is to look upon it as an adventure

Nii, tunni aja pärast väljub mu rong. Võite isegi arvata, kui elevil ma olen. Eriti magada ei saanud, aga und ka absoluutselt pole. Mu suurim hirm on vist, et ma rongist maha jään. Sest ma sõidan kõigepealt Aschebergist Dortmundi ja sealt siis Berliini. Muidugi siis tuleb mul veel metroo ja trammiga ka sõita. Üldiselt ma kardan tramme :D

Jaa, eile sõitsin peale kooli Alexi juurde ja õhtul Aschebergi. Ma teadsin, et Moni sõbranna on minuga sama rongi peal ja et papa meile autoga järgi tuleb. Aga ma ju ei teadnud, milline see sõbranna välja näeb. Ja kui ma siis rongist maha tulin, siis ei olnud papat ka kuskil. Seisin seal ja vaatasin, et üks tüdruk ka seisab kohviga seal. Läksin küsisin ja oligi see sõbranna :D Ta oli ka vahetusõpilane Ungaris. Lobisesime siis seal, kuni papa ja õde lõpuks jõudsid.
    Kodus sain Monika Ungari vahetusvanematega tuttavaks. Nad tulid nädalavahetuseks meile külla. Kahju, et ma ainult ühe õhtu sain nendega aega veeta, sest nad on ülimalt armsad ja toredad inimesed. Monil ikka väga vedas vahetusperega! :)

Aaa ükspäev panin oma eesti kõnekaardi telefoni, et vaadata, kas keegi sõnumeid ka on saatnud. Ei olnud. Siis tahtsin oma saksa kaardi tagasi panna. Lülitasin ainult telefoni välja ja uuesti sisse. Aga millegipärast ma unustasin kaardi ära vahetada. Ehk siis panin 3x vale pin-i, enne, kui aru sain, et see on mu eesti kaart ju. Igastahes, mu eesti nr nüüd blokitud. Emme palun, kui sul aega on, siis uuri kas sa saad selle Puk koodi kuskilt <3

Mu saksa nr: +49 15755066150

Ühesõnaga, mul on nüüd kohver pakitud ja kõik valmis loodetavasti. Alati, kui ma kuskile reisin, siis mul on tunne, et mul on liiga palju asju kaasas. Aga no mida sa saad teha, kui siin on reaalselt iga päev täiesti erinev ilm???

Ja, hea meel selle üle, et Helen ka Berliinis on. Ja et ma oma Ritat lõpuks näen!!!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaa, Micki arvas kuni eilseni, et ma alles järgmisel laupäeval sõidan :D Nojah, pea vastu Micki!!! Du schaffst das!! Varsti olen tagasi. Bin bald zurück :D Aasta vanemana, ein Jahr älter :P





No comments: