Tuesday 18 March 2014

Travel is the only thing you buy that makes you richer


Terve eelmise nädala olid nii ilusad ilmad! Neljapäeval pärast kooli sõitsime Olfenisse, et pilte teha. Väljas on soeeee! Münsteris Aasee ääres inimesed päevitavad ja grillivad ja sõidavad paadiga mööda järve ringi :D Kõik on nii ilus ja nii palju lilli ja kirsid õitsevad ja linnud laulavad. Kased on juba rohelised ja hommikud on valged :)

Reedel oli kirikus jälle Lichtfest ja me mamaga laulsime kooris. Igastahes ilus oli, aga läksin veidi varem ära, et veel kella 20sele rongile jõuda. Ma armastan reedeõhtuid ja Münsterit ja neid inimesi ja linnatulesid ja seda meeleolu ja vabaduse ja nooruse tunnet :D

Laupäevaõhtul käisin veel McFitis, juba teine kord selle imelise märtsikuu jooksul! :D Ja siis sõitsin koju ja läksin magama, sest pühapäeval ärkasin juba kell pool 9 ja hakkasin kooki küpsetama. Tegelikult rullisin ainult tainast, aga kuna ma sellega ka eriti hakkama ei saanud, siis võttis mama mu töö üle :D

Moni kirjutab kooli jaoks nüüd mingit suurt tööd. Ta on juba mitu raamatut läbi lugenud ja teeb pidevalt mingeid märkmeid. Igastahes, istusime hommikusöögilauas ja õde küsis mult igasuguseid psühholoogilisi küsimusi. See oli minu jaoks väga huvitav ja palusin tal pärast paari sõnaga kokku võtta selle kõik, mis ma rääkisin. Lahe, ma arvan, et ta võiks psühholoogiks hakata :D

Igaljuhul vanemad läksid kirikusse, õde õppis edasi ja mina sõitsin rattaga spordihalli, sest Alexil ja Janil toimus seal jalkaturniir. Päris lahe kokkusattumus, et see just Aschebergis toimus :D Olin siis vast mingi tunnikese seal ja vaatasin mänge. Paar korda sain palliga ka pihta :D See treener on nii lahe neil, ma isegi ei tea, mis ta nimi on aga ta nii sõbralik ja muudkui tõi õlut mulle :D

Pärast mänge läksime Alexiga meile. Nägin, et Mama oli koogi lõpuni valmis teinud ja juba laua ära katnud ja kõik oli nii ilus. Papa ka, oli mu jalgratta ära parandanud ja mis seal ikka sõitsime Helenile rongi vastu. Kodus sõime siis kõik koos seda kooki ja lobisesime maast ja ilmast. Isegi õde tuli oma raamatutemaailmast korra meie seltsi :D Helen ütles, et ma räägin nii hästi saksa keelt ja õde ja Alex arvasid, et mul on armas aksent. Kusjuures seda ma pean endiselt valeks, sest ma tean, et ma kõlan nagu soomlane...ei leidu vist eestlast, kes soome keelt väga ilusaks peaks? :D

Esmaspäeval Nataliaga koolis arutasime nagu ikka vahetusõpilaste teemasid. Põhiliselt räägimegi me nüüd kojuminekust ja sellest, kui kiiresti aeg on läinud. Me teame, et me peame nautima seda, mis veel jäänud on. Veel kolm kuud seda saksa pidu. Me võtame sellest kõik, mis võtta annab!! Küll vanaduspõlves jõuab sporti teha ja tervislikult toituda :D




                                          





aasta tagasi leidsin selle youtubest ja koguaeg kuulasin
nüüd leidsin oma playlistist 
kes keelest aru saab, parem ärge kuulake :D

No comments: