Monday 26 January 2015

YFU weekend !

Tere kallid lugejad! Tahan teiega jagada oma ülimalt lahedat nädalavahetust.


Eelmise postituse lõpus kirjutasin, et plaanin Yfus rohkem midagi vabatahtlikuna ära teha. Ja nii ma haarasingi kohe jooksval härjal sarvist ning registreerisin end keeletuuri tiimi. Keeletuur on siis selline tuur, kus (endised)vahetusõpilased käivad koolides õpilastele presentatsioone tegemas. Täpsemalt käsitleme teemasid kultuur, keeled ja vahetusaasta.
Sellel nädalavahetusel toimuski meie tuuri koolitus. Selleks tuli mul kõigepealt sõita Tallinnasse ning sealt viis Yfu buss meid kuskile Raplamaa metsadesse, täpsemalt Varjula külalistemajja. Saime kokku Balti Jaamas, ning kohe kui Karinat, Signet, Beatrisat ja Jennyt nägin, läks meil üks pidu lahti. Terve bussisõidu naersime ja lobisesime ja laulsime ja mida kõike veel :D
Tegelikult oligi terve see koolitus üks paras kõhulihaste treening. Kui jõudsime koolituspaika, toimusid meil sessioonid kuni õhtuni. Hiljem pakkisime fleiereid ja ajakirju ning lobisesime, kuulasime muusikat, laulsime, tantsisime kuni kõik magama jäid :D 

Kaks päeva Yfu perekonna keskel läksid väga kiiresti ja see andis mulle nii tohutult palju energiat juurde. Nüüd tagantjärgi mõeldes ei saa aru, miks ma juba varem mõnele üritusele ennast ei registreerinud. See on tõesti uskumatu, kui väga ma neid inimesi tegelikult igatsesin. Ma olen tänulik selle kogemuse ja selle perekonna eest. Minu Yfu Eesti <3

In meinem letzten Blogpost habe ich geschrieben, dass ich etwas mehr für Yfu machen möchte. Und so habe ich die Chance genutzt und mich für eine Sprachtour registriert. Es sieht so aus dass die Austauschschüler verschiedene Schulen besuchen und Unterricht über Kultur, Sprachen und das Austauschjahr geben. 

Dieses Wochenende habe ich mit Yfu Leuten auf einem Vorbereitungsseminar verbracht. Eigentlich war es mehr wie ein heftiges workout für Bauchmuskeln, weil wir so viel gelacht haben :D Als ich meine Freunde Karina, Signe, Beatrisa und Jenny gesehen hab, ging es sofort los mit dem Lachen :D Aber wir haben auch viel gelernt und uns ganz gut für sie Präsentationen vorbereitet. Am Abend haben wir Flyer sortiert und nachher viel gequatscht, Musik gehört und getanzt bis alle eingeschlafen sind :D
   
Die zwei Tage mit der Yfu Familie gingen ganz schnell, aber es hat mir richtig viel Energie gegeben. Jetzt denke ich: "warum hab ichs nicht schon früher gemacht?". Es ist krass wie sehr ich die Leute eigentlich vermisst habe. Bin so dankbar für diese Erfahrung und für diese grosse Familie. Mein Yfu Estland <3
 



 :)))

No comments: