Friday 20 June 2014

minu vahetusaasta viimased nädalad....

Ei, ma ei suuda kirjutada. Mul läheb hästi ja ma naudin, aga tegelikult on ikka jube raske. Kindlasti palju raskem, kui aasta tagasi Eestist äraminek....

Pildid siin ja proovin midagi kirjutada.... ohhhhh



Sest meil oli suur torm eelmisel nädalal...minu maakonnas kaotas 6 inimest elu ja väga palju muud juhtus...loodus näitab ennast..
Igaljuhul on linn ikka veel natuke katki, rongid ei s6itnud ja jaamas oli megapalju inimesi ja järjekorrad ulatusid uksest välja....
koju sain, kui Moni mulle l6puks venna autoga järele tuli 


sest neid lippe ju müüakse Münsteris :)

mingipäev jooksin Aasee ääres, ilm oli juba vähe s6bralikum :)
natuke on muutunud mu toa dekoratsioon v6rreldes septembriga..


mingipäev oli jälle mingi kamm rongiga ja k6ik inimesed, kes Dortmundist Münsterisse s6itsid, pidid Aschebergis maha tulema ja millegipärast järgmist rongi ootama, kuna see sama rong, milles nad olid, s6itis tagasi Dortmundi...
Aschebergis enneolematult palju rahvast :D

minu tunnistus ! =)

öösel bussis, pärast seda kui hispaania Hollandilt pähe sai :D :D :D

minu esimene Bretzel,
alles nüüd :D

joa :D


see päev, kui saksa väga palju skoori tegi !!!
public viewing Münsteris :)

Mit meine beste Leute im Kunst, mein lieblings Unterricht!
 ich werde euch alle vermissen 
...


eile, maailma k6ige parema sakslasega :)
<3

Täna s6itsime Dülmenisse, algul olime Alexi ema juures, tegime niisama fotosid :D
Ja pärast Alexi onutütre sünnipäeval, 
ta oli lihtsalt nii armas ja ta lemmiks6na on muidugi "megi" :D

kui koju j6udsin, selgus, et meil on nüüd kiisu !
kas on armsamaid ülatusi ? 

Jahh, see ta oli....parem segane postitus, kui üldse mitte postitus ! Ma soovin k6igile ilusat suve ja andke palun andeks, ma lihtsalt ei suuda ega oska oma emotsioonidest siia kirjutada :/

Tsau <3

No comments: