Tuesday 24 June 2014

Minu lahkumispeost

Reedel magasin sisse, buss läheb 7.20, aga silmad tegin lahti alles 7.13. Õnneks viis Moni mu kooli ära. Muidu oleks ükskõik olnud, aga pidin raamatud ära andma. Filosoofias käisin ka 2h. Sealne õps on ühtlasi minu koolitugiisik. No nii imelik oli hüvasti jätta ja mõelda, et see inimene, kes mind nii palju aidanud on, pole enam keegi mulle..

Pärast kooli sain Elliga koju. Kuna ta täna Guatemaalasse lendab, siis pidime ka juba hüvasti jätma. Elli oli siis üleüldse kõige esimene inimene, kes mind ja Nataliat koolis aitas ja kõiki asju seletas.


Õhtul sõitsin Münsterisse ja laupäeval ennelõunal juba tagasi Aschebergi. Chillisin Carina ja Michiga veidi ja ka ülejäänud perega ning koristasin oma tuba. Kella 17-sega sõitsin tagasi Münsteri. Olin juba väsinud ja 19ni vist lebos. Siis tegin kiire kõne emmele ja sõitsime musiga Aassee äärde Saksa-Ghana vaatama. Seal põrkasin juhuslikult Heleniga (tugiisik) kokku, lahe :)
   Mängu vaatasime kuni 1:1 oli ja siis pidime rongile jooksma. Kell 23 olime Aschebergis ja üsna ruttu spatti ära :)


Pühapäeval pärast hommikusööki hakkasime juba vaikselt ettevalmistusi tegema. Kohati olid ikka jube kurvad hetked mul. Aga muidu edenes kõik hästi ja saime asjad kiiresti sätitud. Läksime Alexiga jalutama ja pärast lebotasime veel veidi.

Kell 15 tuli Katy, sõitsime õega talle rongivastu. Vahepeal oli Micki ka veel jõudnud ja Anka. Sõime juba pere ja paari külalisega ja vaikselt hakkas rahvast juurde tulema. Aschebergi sõbrannadel oli eile lõpuball, nad siis tulid hiljem, aga kõik koos oli üle 20 inimese. Ülimalt super oli! Gino ja Nelly tegid koguaeg huumorit ja no nendega ju ei hakka igav :D

Mulle toodi nii palju ja nii armsaid kingitusi, ma olin väga üllatunud, kui paljud inimesed kirjutasid, et nad jäävad mu rõõmsameelsust ja huumorisoont igatsema. Armas, aga ma olen alati tundnud, et saksa keeles ei saa ju normaalselt nalja teha :D

Uskumatu, ma lõpuks olen oma inimesed leidnud ja nüüd tuleb neile kõigile litsalt tschüss öelda ja ongi aeg läbi. Ma ei tea, jube on olla. 

Eile, esmaspäeval sõitsime Alexiga Nordkirchenisse lossi vaatama. Ilus oli, pärast õhtul saatsin musi rongile ja üritasin ise pakkimisega tegeleda. Naja, väsinud olen, aga magada ei saa. Täna ka kooli ei länud, kuna miljon asja teha. Yaya, ma siis lähen tegelengi edasi, kena jaani veel ! :)


No comments: